لوستر فروشی تهران

شعرا نور (در لاله زار)

تهران پر از لوستر فروشی و مراکز فروش لوستر است اما از کجا میتوان مناسب ترین لوستر را تهیه کرد؟

در این صفحه ما تلاش خواهیم کرد مراکز اصلی فروش لوستر در تهران را معرفی کنیم و آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نهایت به بررسی انواع لوستر و قیمت آنها بپردازیم.

لوستر فروشی های تهران کجاست؟

تهران شهر بزرگی است با جمعیت بسیار زیاد که باعث تقاضای بسیار زیادی برای لوستر می شود. از همین بابت لوسترفروشی های زیادی در تهران وجود دارد. بسیاری از لوستر فروشی ها به صورت تک مغازه در محله های مختلف وجود دارند، اما اکثر مردم بازارها و بورس های خرید لوستر را ترجیح می دهند زیرا در آنها هم تعداد و تنوع لوسترها بسیار بالاتر است که حق انتخاب بیشتری به افراد می دهد، هم به جهت نزدیکی مغازه ها به هم قیمت ها رقابتی تر است.

فروشگاه های لوستر فروشی ای نیز هستند که به طور تخصصی برای یک یا چند محصول خاص فعالیت می کنند که بهترین راه برای پیدا کردن آنها جست و جو در اینترنت است.

ما در ادامه سعی میکنیم بورس ها و مراکز اصلی فروش لوستر در تهران را معرفی کنیم تا شما هنگام خرید بدانید که کجاها را در نظر داشته باشید.

لوستر فروشی خیابان لاله زار

لاله زار یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های تهران است که از میدان امام خمینی تهران شروع می شود و تا خیابان انقلاب امتداد می یابد. در گذشته به دلیل تاترها و کافه هایش معروف بود اما بعدا کلا کاربری اش تغییر کرد و تبدیل به بورس مغازه های الکتریکی و برقی شد. در سالهای دور میتوانستید در هر مغازه ای در خیابان لاله زار انواع و اقسام وسایل برقی از جمله انواع لوسترها را ببینید اما به مرور که وسایل تخصصی تر شدند مغازه ها نیز تخصصی شدند و الکتریکی فروشی ها و لوستر فروشی ها در این خیابان از هم جدا شدند. 

لاله زار در تمام این سالها یکی از مراکز اصلی برای خرید لوستر در تهران باقی ماند و بین مردم شناخته شد به طوری الان اکثر افراد برای خرید لوستر لاله زار را در نظر می گیرند.

لوستر فروشی خیابان لاله زار
ساعت کار بازار لوستر لاله زار

ساعت کار بازار لوستر لاله زار

ساعت کاری اکثر مغازه های لوستر فروشی در خیابان لاله زار از ساعت 10 صبح است تا 8 شب. پس اگر قصد رفتن به لوستر فروشی در این خیابان را دارید بهتر است این زمان را انتخاب کنید.

ساعت کاری لوستر فروشی های لاله زار در جمعه ها و روزهای تعطیل کمی کوتاه تر است و بسته به مغازه ممکن است زودتر تعطیل شوند.

خرید اینترنتی لوستر لاله زار

در دنیای امروز که اینترنت حرف اول را می زند بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای حضور مستقیم از طریق اینترنت خرید کنند. خرید اینترنتی در حال حاضر سهم بسیار بزرگی از بازار خرید و فروش را در اختیار دارد و لوستر و لوازم لوستر نیز از آن مستثنا نیست. خرید و فروش اینترنتی لوستر روز به روز دارد بیشتر می شود و سایت های مختلفی این خدمات را ارائه می دهند.

برای خرید و فروش اینترنتی لوسترهای دسته دوم سایت های معروف خرید و فروش مانند دیوار و شیپور می توانند کار راه انداز باشند و برای خرید لوستر نو و لوازم لوستر سایتهای دیجیکالا و شعرا نور میتوانند گزینه های مناسبی باشند. اما حقیقت این است که بازار لوستر بسیار گسترده است و برای همین سایت ها سعی می کنند تخصصی کار کنند. شما باید بسته به نیاز و علاقه شخصی بگردید و لوستر مورد نیازتان را پیدا کنید. 

هر چند که اینترنت راه خرید و فروش را بسیار آسان کرده است اما شما باید همچنان مراقب باشید و با دقت زیادی اقدام به خرید اینترنتی کنید. صحبت با فروشندگان لوستر و افرادی که تخصصشان این است، میتواند به شما در انتخاب بهترین لوستر کمک کند.

لوستر مدرن لاله زار

لوستر مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک در لاله زار

لوستر مدرن لوسترهای زیبایی هستند که به طور خاص مانند لوستر کلاسیک پابند قواعد نیستند و دست طراح برای ابتکار در آنها باز است. در میان لوسترها مدرن هم میتوان طرح های ساده یافت هم پیچیده، و خیلی اوقات میتوان طرح ها و مدل های خیلی خاصی را دید. اگر شما وقت بگذارید و در خیابان لاله زار بگردید میتوانید لوسترهای مدرن بسیاری در آنجا پیدا کنید و نهایتا زیباترین را برای خودانتخاب کنید. در کنار لوسترهای مدرن لوسترهای کلاسیکی هستند که هنوز طرفداران زیادی در ایران دارند و طرح هایی نیز هستند که آمیخته ای از مدرن و کلاسیک اند که به لوستر نئوکلاسیک مشهورند و در میان آنها نیز لوسترهای جذابی پیدا می شود.

شماره تلفن لوستر فروشی لاله زار

 لاله زار یک خیابان بزرگ است با تعداد زیادی لوستر فروشی مختلف که محصولات مختلفی ارائه می دهند. بهتر است برای داشتن شماره تلفن مغازه های لاله زار از گوگل مپ بهره ببرید. اما اگر قصد خرید لوسترهای مجلل، خاص، درجه یک و معروف خارجی مانند لوستر باکارات یا لوستر مورانو را دارید میتوانید شعرا نور را در نظر داشته باشید.

شعرا نور در کنار فروش لوسترهای خاص خارجی، به تولید و فروش لوسترهای درجه یک ایرانی نیز می پردازد. همچنین تمام لوازم مورد نیاز برای لوستر را ارائه می دهد. لوازمی مانند کریستال های مختلف، کلاهک های لوستر و انواع لامپ ها.

شماره های تماس شعرا نور:
021-33972729     09123430796

محصولات شعرا نور » لوستر روستیک

لوستر فروشی خیابان ابوسعید

خیابان ابوسعید یکی از قدیمی ترین مراکز فروش لوستر و لوازم روشنایی است که از غرب چهار راه گلوبندک آغاز می شود و تا غرب میدان منیریه امتداد می یابد. در این خیابان میتوان مدل های مختلف لوستر، آیینه و شمعدان، لوازم دکوری و برقی متنوع و انواع آویز و لامپ را پیدا کرد.

این خیابان در میان زوج های جوان در آستانه ازدواج محبوبیت بالایی دارد زیرا لوازم آن و به ویژه آیینه و شمعدان هایی که در این خیابان پیدا می شود کیفیت بسیار بالایی دارند.

تنوع قیمت در خیابان ابوسعید برای لوسترها و لوازم روشنایی بالاست، زیرا در این خیابان هم مغازه هایی هستند که محصولات اقتصادی می فروشند و هم لوکس فروشی هایی هستند که محصولات خاص و مجللی را عرضه می کنند.

لوستر فروشی خیابان ابوسعید

لوستر فروشی صالح آباد

بازار لوستر صالح آباد یکی دیگر از بازارها مراکز اصلی خرید لوستر در تهران است که در حقیقت بازار عمده فروشی است اما مغازه های تک فروشی نیز در آن فعالیت می کنند. موقعیت جغرافیایی صالح آباد در بزرگراه آزادگان ،بین دو بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا و در خیابان شهید کلهر است. مزیت اصلی ای که میتوان برای بازار لوستر فروشی صالح آباد نام برد این است که در آن میتوان لوستر را مستقیم از تولید کننده خرید و واسطه ها از آن حذف می شوند. حذف شدن واسطه ها باعث می شوند که قیمت لوسترها و محصولات روشنایی ای که از این بازار خرید می کنید کمتر باشد.

همچنین در این خیابان علاوه بر محصولاتی مانند لوستر، لوازم و ادوات جانبی روشنایی و الکتریکی مربوط به آنها را میتوانید تهیه کنید.

لوستر فروشی صالح آباد

بازار لوستر تهران اتابک

خیابان ذولفقاری در محله اتابک تهران نیز یکی دیگر از مراکز فروش لوستر است که کمتر شناخته شده است، اما طبق گفته همشهری طرح هایی در دست است که این خیابان و لوستر فروشی های آن رونق بگیرند. تعدادی از کارگاه های با کیفیت تولید لوستر در همین خیابان ذوالفقاری مشغول فعالیت اند که لوستر های سطح بالایی تولید می کنند. اما شاید دلیل استقبال کم مردم از این خیابان بافت قدیمی و فرسوده آنجا باشد.

باید دید در آینده بازار لوستر اتابک میتواند با مراکز اصلی مانند لاله زار رقابت کند یا نه اما شما اگر قصد خرید لوستر دارید و دسترسی آسانی به شرق تهران دارید میتوانید اتابک را در نظر داشته باشید.

بازار لوستر تهران اتابک

لوستر فروشی های خیابان شریعتی

اگر از خیابان شریعتی تهران گذر کرده باشید به خصوص در محله قلهک، حتما لوستر فروشی ها و تزئینی فروشی های فراوانی را دیده اید که در امتداد این خیابان قرار گرفته اند. محله قلهک نیز یکی از محلات قدیمی تهران است که میزبان شمالی ترین مرکز معروف فروش لوستر در تهران است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی لوستر فروشی های شریعتی میتوان حدس زد که محصولات آنها عمدتا تجملاتی و باکلاس باشند و در نتیجه میتوان قیمت های بالاتری را انتظار داشت. اما اگر دنبال محصولات خاص می گردید حتما شریعتی و مغازه های دکوراسیون آن را در نظر داشته باشید.

لوستر فروشی های خیابان شریعتی
تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

بهترین لوستر فروشی تهران

بهترین لوستر فروشی تهران

به راحتی نمیتوان یک مکان را به عنوان بهترین لوستر فروشی در تهران انتخاب کرد زیرا مغازه های مختلف در موارد و زمینه های مختلفی فعالیت می کنند. مثلا اگر شما دنبال لوسترهای خیلی خاص و گران قیمتی مانند باکارا یا مورانو باشید شعرا نور میتواند بهترین گزینه برای شما باشد اما اگر دنبال لوسترهای اقتصادی و ارزان قیمت می گردید لوستر فروشی های خیابان اتابک برای شما مناسب باشد. یا مثلا بعضی از لوستر فروشی ها تخصصی کار میکنند و برای خرید لوستر پذیرایی مناسب تر اند و بعضی از آنها برای خرید لوستر اتاق خواب.

در بالا ما سعی کردیم مهم ترین مراکز فروش لوستر را معرفی کنیم، برای بهترین انتخاب اگر بتوانید به چند تا از این مراکز سر بزنید هم با تنوع محصولات ارائه شده و هم تنوع در قیمت ها میتوانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. یا میتوانید با تماس با شعرا نور هر سوالی که در زمینه لوستر و قیمت ها دارید را بپرسید.

مدل های لوستر که هنگام خرید باید آنها را بشناسید.

لوسترها در نوع ظاهر و کاربری به مدل های مختلفی تقسیم می شوند که هر یک برای یک محیط مناسب ترند. اگر قصد خرید لوستر دارید باید با مدل های مختلف آشنا باشید، کاربرد آنها را بدانید و آگاه باشید که کدام مدل برای شما مناسب تر است. ما آنها را در 5 دسته بندی کلی تقسیم کرده ایم که با کلیک با هر گزینه میتوانید اطلاعات کامل و مدل های مختلف آن را ببینید.

قیمت لوستر در بازار تهران

قیمت لوستر در بازار تهران

یکی از اصلی ترین مسائل هنگام خرید هر محصولی قیمت آن است. قیمت لوستر با توجه به کشور سازنده، جنس آن، اندازه و ابعاد و مدل آن گذاشته می شود. رنج قیمتی بسیار گسترده ای برای لوسترها در حال حاضر وجود دارد که شما میتوانید از چند 10 هزار تومن تا چند 10 میلیون تومان لوستر پیدا کنید. در ادامه عوامل تاثیرگذار در قیمت را بررسی می کنیم:

  • کشور سازنده لوستر: به طور کلی لوسترها یا ساخت داخل هستند یا وارداتی و خارجی. لوسترهای ایرانی به دلیل این که تولید داخل هستند و هزینه گمرک ندارند و جا به جایی کمتری نیز دارند معمولا از لوسترهای خارجی ارزان ترند. اما لوسترهای وارداتی نیز خود متفاوت اند، لوسترهای چینی که در بازار هم زیاد هستند نسبت به لوسترهای ایتالیایی یا فرانسوی اصل بسیار ارزان ترند. لوسترهای اصیلی که از این کشورها می آیند مانند لوستر مورانو یا لوستر باکارا جزو مجلل ترین و گران ترین نمونه های بازار برای خریدند و مختص افرادی هستند که برای لوستر و دکوراسیون خود ارزش زیادی قائل اند و با هزینه بالا مشکلی ندارند.
  • جنس لوستر: برای لوسترها به طور سنتی از موادی مانند شیشه و کریستال، چوب و انواع فلزها و آلیاژهای فلزی مانند برنز، آهن، آلومینیوم و برنج بیشترین استفاده می شود. اما امروزه در طرح های خاص از جنس های دیگری نیز استفاده می شود که رواج کمتری دارند. جنس تاثیر زیادی بر قیمت لوستر دارد و مثلا چوب نسبتا قیمت کمتری دارد و در مقابل نقره یا برنز باعث می شوند قیمت لوستر بسیار بالا برود. برای همین اکثر لوسترهای فلزی به صورت آلیاژی است. کریستال های خاص نیز باعث میشوند بعضی از لوسترهای کریستالی قیمت بالایی پیدا کنند. 
  • ابعاد و اندازه لوستر: به طبع هر چه لوستر ابعاد بزرگتری داشته باشد به دلیل اینکه  نسبت به همرده های کوچک تر خود مواد بیشتری در آن به کار رفته، اندازه بزرگتری دارد.
  • مدل لوستر: مدل و طرح لوستر نیز یکی از دلایل تفاوت قیمت لوستر است. طرح های خاص که با دقت و ظرافت بالا درست شده باشند قیمت بیشتری از مدل های معمولی بازار پیدا می کنند.

این ها صرفا مواردی بودند که میتوانند تاثیر زیادی در قیمت لوستر داشته باشند. در بازار تهران همه جور لوستری با هر قیمتی میتوان یافت و در نهایت بسته به بودجه ای که دارید باید دست به انتخاب بزنید. 

اگر فکر می کنید این انتخاب کمی مشکل است می توانید از مشاوره رایگان شعرا نور در زمینه انتخاب بهترین لوستر با توجه به فضای شما بهره ببرید. برای مشاوره شما میتوانید از محلی که برای لوستر در نظر دارید عکس بگیرید و با قیمتی که میخواهید برای آن خرج کنید برای ما بفرستید تا ما مناسب ترین لوستر برای شما را معرفی کنیم.

محصولات شعرا نور » لوستر کاردی

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

تهران مغازه های لوستر فروشی زیادی دارد که در نقاط مختلف پپراکنده اند. اما مراکز اصلی فروش لوستر در تهران خیابان لاله زار، خیابان ابوسعید، اتابک و صالح آباد است.

در خیابان لاله زار مغازه های مختلف ممکن است در ساعات متفاوتی کار کنند اما به طور کلی میتوان گفت از ساعت 11 صبح تا 8 شب اکثر مغازه های لاله زار باز اند.

شماره تلفن مرکز فروش لوستر شعرا نور در خیابان لاله زار: 02133972729 و 09123430796

بسته به نوع لوستر که چه مدلی باشد و از چه موادی درست شده باشد قیمت لوستر از چند 10 هزار تومن تا چند 10 میلیون تومان متغیر است.

‫4/5 (2 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما