لوستر سقفی

لوستر سقفی باکارا

خرید بهترین لوسترهای سقفی با طراحی متنوع

هنگامیکه فردی وارد یک لوستر فروشی شود، اولین لوستر هایی که می بیند لوسترهای بزرگی هستند که از سقف آویزان شده اند و بسیار تو چشم می آیند. اما وقتی که کمی زمان بگذرد و کمی دقیق تر نگاه کند متوجه لوسترهای سقفی ای می شود که به سقف چسبیده اند و زیبایی خاصی دارند. لوسترهای سقفی هر چند در فضاهای شلوغ که به طور مثال لوسترهای زیادی دارد دیده نشوند، اما در یک فضای خلوت تر استفاده از یک یا چند لوستر سقفی زیبا به شدت میتواند مناسب تر باشد. شناخت فضا برای انتخاب لوستر مناسب بسیار مهم است پس در ادامه با ما باشید تا با انواع لوسترهای سقفی آشنا شویم و ببینیم در چه جایی استفاده از آنها از هر لوستر دیگری مناسب تر است.

انواع لوستر سقفی جدید با قیمت مناسب

لوستر سقفی یکی از انواع معروف لوستر است که به جهت ظاهر مدرن آن روز به روز به محبوبیت آن اضافه میشود و افراد بیشتری به خرید آن روی می آورند. ویژگی اصلی این لوستر این است که سینی آن مستقیم به سقف وصل می شود و هیچ سیم رابطی بین سقف تا لوستر دیده نمی شود. از این جهت می توان گفت این لوستر بیشتر مناسب فضاهایی است که سقف نسبتا کوتاهی دارند و لوستر به سقف میچسبد تا از فضا. ما در شعرا نور انواع مدل های مختلف لوستر سقفی را برای سلایق گوناگون با قیمتی مناسب ارائه میکنیم و تلاشمان همواره بر حفظ کیفیت محصولات و بر طرف کردن رضایت مشتریان است.

هنگام خرید لوستر سقفی مانند هر لوستر دیگری مهمترین عامل برای نوع لوستر جنس آن است. به طور کلی بیشترین جنس هایی که برای لوستر ها رایج است عبارت است از:

لوستر سقفی کریستالی

کریستال پر استفاده ترین جنس مورد استفاده در لوستر است و این نوع لوستر سقفی بیشترین خرید را دارد. کریستال باعث میشود که نور بازتاب بیشتری داشته باشد و از همین جهت است که به خصوص در فضاهای بزرگ و مجلل از لوسترهای کریستالی زیاد استفاده میشود.

لوستر سقفی چوبی

لوسترهای چوبی چند سالی است که توانسته اند بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. دلیل آن اقبال مردم به چوب به دلیل سادگی و نوستالژیک بودن این ماده است. لوستر سقفی چوبی نیز به سبب ظاهر جذابش در میان لوستر های سقفی مطرح شده است.

لوستر سقفی برنزی

لوسترهای برنزی از گذشته نشان تجلل و لاکچری بودن فضا بوده اند. در ساختمان هایی که میخواهند دارای کلاس بالایی باشند و چشم مخاطبان را خیره کنند استفاده از لوستر سقفی برنزی گزینه بسیار خوبی است.

لوستر سقفی آلومینیوم

لوستر سقفی آلومینیومی که همچنین به آن لوستر دایکاست آلومینیوم هم گفته میشود، تحت روش دایکاست که همان ریخته گری تحت فشار است تولید می شوند. با توجه به این که برای تولید این مدل لوستر از قالب استفاده میشود، میتوان اشکال متنوعی را با آن ساخت.

لوستر سقفی
لوستر سقفی
لوستر سقفی باکارا

سایر محصولات شعرا نور » لوستر کاردی

لوستر سقفی کریستالی

برای خرید هر لوستری اولین گزینه ای که باید در نظر داشته باشید، فضایی است که میخواهید لوستر را در آن نصب کنید. ارتفاع سقف و اندازه محیط در این مورد به شدت تعیین کننده هستند. یک لوستر بزرگ و زیبا اگر در یک فضای کوچک قرار بگیرد نه تنها زیبا نخواهد بود بلکه میتواند آزار دهنده نیز باشد. همینطور اگر ارتفاع سقف کوتاه ولی لوستر بلند باشد، بخش بزرگی از فضا را پر میکند و همینطور موقع راه رفتن افراد سرشان به لوستر میخورد.

لوستر سقفی کریستالی کلاسیک
لوستر کریستالی سقفی مدرن

لوسترهای کریستالی به سبب محبوبیتشان در مدل های مختلف بسیار زیادی تولید میشوند. از لوسترهای آویز بسیار بلند گرفته تا لوستر های دیواری کوچک. اما لوستر کریستالی سقفی یکی از مهم ترین آنهاست. این لوستر به سقف می چسبد و با کریستال های زیبای خودش که نور را منعکس میکند جلوه زیبایی به فضا میدهد.

هر چند که هنوز هم لوسترهای کریستالی سنتی از محبوبیت بالایی به خصوص در کشور ما برخوردارند، اما لوسترهای مدرن کریستالی کم کم دارند جای خود را پیدا میکنند و محبوبیت پیدا میکنند. انتخاب بین این دو نیز بر میگردد به تم مورد نظر شما برای فضا که آیا میخواهید فضای شما مدرن باشد یا سنتی؛ اما مهمترین نکته هماهنگی است و لوستر باید با بقیه لوازم مانند مبل و فرش تناسب داشته باشد.

نکته مهمی که در رابطه با لوستر سقفی کریستالی وجود دارد این است این لوسترها باید زود به زود تمیز شوند زیرا گرد و غبار باعث کدر شدن آنها می شود و از زیبایی شان می کاهد.

لوستر سقفی چوبی

انسان ها در مواجه با چوب یک حس نزدیکی و آرامش را احساس میکنند. به همین دلیل است که با وجود ارزان تر بودن و در دسترس تر بودن مواد دیگر، باز هم ما از چوب بسیار استفاده میکنیم. یکی از محصولاتی که شاید استفاده از چوب در آن خیلی رایج نباشد لوستر است؛ اما تجربه نشان داده است که لوستر های چوبی میتوانند بسیار زیبا باشند و احساس ارتباط و نزدیکی خاصی به افراد بدهند. لوسترهای سقفی چوبی برای فضاهایی میتوانند مناسب باشند که خیلی بزرگ و شلوغ نباشد تا بتوانند دیده شوند و احساس را منتقل کنند.

خرید لوستر سقفی چوبی شعرا نور

لوستر سقفی برنزی

لوستر برنزی در سال های اخیر محبوبیت بالایی یافته است. برنز که از گذشته در لوسترهای بسیار مجلل و شیک کاربرد بالایی داشته و در قصر ها و کاخ ها از آن استفاده میشده، امروزه با توجه به شرایط استفاده از آن بسیار راحت تر است و برای افرادی که علاقه به فضاهای مجلل دارند مناسب است.

لوسترهای سقفی برنزی مدرنی که جدیدا در سال های اخیر تولید شده اند به راهروها و آشپزخانه جلوه ای خاص می بخشند و همینطور استفاده از آنها در اتاق خواب ها هم رایج است.

لوستر سقفی آلومینیوم

آلومینیوم یکی از پر استفاده ترین فلزات است که در لوسترها نیز استفاده می شود. به لوسترهای آلومینیوم دایکاست نیز گفته می شود که به معنی ریخته گری تحت فشار است که باعث میشود مقاوت آلومینیوم بالاتر باشد. لوسترهای آلومینیومی سقفی به دلیل اینکه در تعداد بالا تولید میشوند قیمت مناسبی دارند و با توجه به روش درست کردنشان ظرافت خاصی نیز پیدا می کنند.

تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر آشپزخانه جدید

تهیه لوازم جانبی لوستر سقفی در تهران

همانطور که ذکر شد لوستر ها مدل های متنوعی دارند و از جنس های مختلفی درست می شوند. همین باعث می شود که لوازم جانبی آن ها نیز بسیار متنوع و متفاوت باشد. از جمله ی این اجزا میتوان به بدنه لوستر، لامپ، کریستال، حباب، کلاهک، ریموت و سرپیچ اشاره کرد. هر لوستر با توجه به نوع و جنس آن یک یا چند مورد از این اجزا را داراست. هنگام تهیه لوستر باید دقت داشت تا با خرید یک لوستر با کیفیت از سلامت ماندن آن مطمئن بود اما در صورت بروز هرگونه مشکل برای یک یا چند مورد از اجزای تشکیل دهنده لوستر باید بتوان آن را تعمیر یا تعویض کرد. شعرا نور علاوه بر ارائه با کیفیت ترین لوستر های داخلی و خارجی، لوازم جانبی انواع لوستر سقفی، آویز، دیواری و… را به مشتریان ارائه می دهد تا در صورت درخواست آن ها بتواند نیازشان را بر طرف کند.

لوازم جانبی میتواند شامل شید (کلاهک) یا حباب لوستر باشد و یا چیزهای ساده تری مانند کریستال های لوستر و لامپ های آن. شما میتوانید برای خرید لوازم جانبی لوستر سقفی در تهران به ما مراجعه کنید یا اگر در شهر های دیگر هستید آن ها را سفارش دهید تا ما در سریع ترین زمان برای شما ارسال کنیم.

نگهداری مناسب از لوازم لوستر یکی از مسائل مهم است برای اینکه مشکلی برای لوستر پیش نیاید. لوستر ها نیز مانند دیگر اجزای داخلی خانه ها و ساختمان ها باید دائما تمیز و غبارگیری شوند. همچنین باید موقیت محل را در نظر گرفت که مثلا استفاده از یک لوستر سقفی چوبی در یک محیط مرطوب مناسب نیست.

انواع مختلف لوستر سقفی بر اساس طراحی

در دنیای امروز تنوع انسان ها و در نتیجه آن تنوع سلیقه ها بسیار بالاست. در نتیجه طرح های بسیاری برای دکوراسیون منازل ارائه شده است و هر طرح طرفداران خود را دارد. اما به طور کلی طرح های دکوراسیون را امروزه به چهار دسته کلی تقسیم میکنند:

  • کلاسیک
  • مدرن
  • نئوکلاسیک
  • مینیمالیست

هنگام خرید لوستر سقفی شما باید بدانید که طرح کلی شما کدام یکی از این موارد است و بعد اقدام به خرید لوستر کنید. در ادامه به معرفی بهترین مدل های این چهار طرح کلی برای لوستر سقفی می پردازیم.

بهترین لوستر سقفی کلاسیک

بهترین لوستر سقفی کلاسیک

طرح کلاسیک از گذشته یکی از رایج ترین طرح ها در دکوراسیون بوده و همچنان طرفداران زیادی دارد و با وجود مطرح شدن طرح مختلف همچنان بسیار استفاده می شود. از ویژگی های این طرح استفاده از رنگ های روشن و طلایی و پر زرق و برق است.

لوستر کلاسیک عموما دارای بدنه و فریم کریستال، شیشه، استیل، برنج و برنز است. این لوسترها در انواع مختلف آویز، دیوارکوب، سقفی و… تولید می شوند. لوستر سقفی کلاسیک مناسب فضاهایی است با دکور رنگ های روشن و طلایی و شلوغ که نشانگر قدمت و تجلل باشد.

اگر قصد انتخاب لوستر کلاسیک را داشته باشید باید از این موضوع مطمئن باشید که با سایر اجزای اتاق هم خوانی داشته باشد.

بهترین لوستر سقفی مدرن

بهترین لوستر سقفی مدرن

با ورود به دنیای مدرن یکی از مهمترین تغییراتی که اتفاق افتاد تغییر در ظاهر دنیا بود. همه چیز از ظاهر خارج و داخل ساختمان ها به سرعت تغییر کرد. این تغییر در برخی مکان ها باعث سادگی و در برخی مکان ها باعث پیچیده تر شدن شد. اما همواره هدف پیش رفتن با سلیقه افراد و ارائه طرح های هر چه جدید تر و بهتر بود. یکی از زمینه هایی که به شدت تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفت لوستر بود.

لوستر مدرن بخاطر تلفیق زیبایی و نورپردازی، کارامد بودن و جذاب بودن توانسته راه خود را در خانه ها، ادارات و… باز کند که در این زمینه لوستر مدرن سقفی یکی از انواع موفق لوستر بود و جای خود را در سقف ساختمان ها پیدا کرد. شعرا نور به عنوان تولید کننده لوستر همواره تلاش کرده است تا بهترین لوسترهای سقفی مدرن را تولید کند.

بهترین لوستر سقفی نئوکلاسیک

بهترین لوستر سقفی نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک یکی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی است که در قرن 18 میلادی به وجود آمده است.

به طور کلی میتوان عنوان کرد لوستر نئوکلاسیک، ترکیبی است از تمایلات مدرن با ویژگی های کلاسیک. این سبک برای افرادی مناسب است که دارای روحیه با نشاط بوده و به رنگ ها اهمیت می دهند. فضای مناسب برای دکوراسیون نئوکلاسیک عموما فضا بزرگ و با ارتفاع است و همینطور با پنجره زیاد تا این طرح خوب بتواند احساس شود.

لوستر سقفی نئوکلاسیک لوستری است که مناسب فضاهای نئوکلاسیک طراحی شده است. این لوسترها بین لوسترهای مدرن و کلاسیک هستند. یعنی از المان های لوسترهای کلاسیک در آنها استفاده شده است اما در طراحی آنها آزادی و تنوع لوسترهای مدرن دیده میشود.

در مجموع لوستر نئوکلاسیک سقفی میتواند گزینه خوبی برای سقف خانه های افرادی باشد که به زیبایی اهمیت بالایی میدهند.

بهترین لوستر سقفی مینیمالیست

بهترین لوستر سقفی مینیمالیست

در دنیای شلوغ امروزی بسیاری از افراد هستند که به طرح های ساده و خلوت و آرامش بخش علاقه مند شده اند. این طرح ها مینیمال نام دارد و روز به روز اهمیت بیشتری پیدا میکند و به طرفدارانش افوده میشود. ویژگی این طرح استفاده از المان های کم ولی در عین حال زیباست تا فضا بدون اینکه در حقیقت خالی باشد، سبک و خلوت به نظر برسد.

لوسترهای مینیمال که عمدتا به صورت سقفی اند برای سقف خانه ها یا ساختمان هایی مناسب اند که کیفیت از کمیت مهم تر باشد. این لوستر ها باعث می شوند که فضا بزرگ تر از چیزی که هست به نظر برسد.

فضا و رنگ برای طراحی مینیمال باید روشن باشد تا به رسیدن به هدف که آرامش است کمک کند همچنین باید در انتخاب سایر اجزای اتاق دقت بسیاری کرد و از هر چیز اضافه دوری کرد.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر دیوارکوب

برای گرفتن مشاوره و خرید انواع لوستر با شماره 02133972729 و یا 09123430796 تماس بگیرید.

بهترین لوستر سقفی

خرید لوستر سقفی کوچک برای راهرو خانه

راهرو خانه ها معمولا به دلیل عدم وجود پنجره از بقیه نقاط خانه تاریک تر است و تنظیم نور آن اهمیت بیشتری دارد. از این رو وسایل روشنایی مانند لوستر باید به گونه ای ای باشد که بتواند نور و زیبایی مناسبی برای راهرو فراهم کند. یکی از عوامل موثر در انتخاب لوستر مناسب برای راهرو اندازه آن است. به دلیل اینکه راهرو ها کوچک و باریک اند نباید دنبال یک لوستر شلوغ و بزرگ برای راهرو بود.

شاید بتوان گفت بهترین انتخاب برای لوستر راهرو، لوستر سقفی باشد. از این جهت که به سقف می چسبد و فضای کمی را اشغال میکند و با یک نور مناسب موجب بزرگتر و دلبازتر شدن راهرو می شود.

اما برای پیدا کردن لوستر مناسب باید ابعاد و ارتفاع محلی که لوستر در آن نصب می شود را دانست. 

برای اندازه گیری قطر مناسب لوستر: طول و عرض اتاق را به فوت اندازه گیری میکنیم. آنها را با یکدیگر جمع میکنیم و مجموع میشود قطر مناسب لوستر به اینچ که بعد آن را به سانتی متر تبدیل می کنیم.

برای اندازه گیری ارتفاع مناسب لوستر: پایین ترین قسمت لوستر باید حداقل 2 متر از زمین فاصله داشته باشد که رفت آمد افراد با مشکل مواجه نشود به خصوص در راهرو ها که رفت و آمد بیشتر هم هست. 

در نتیجه اگر قصد خرید یک لوستر که اندازه کوچکی داشته باشد را برای راهرو محل زندگیتان دارید حتما لوسترهای سقفی را باید در نظر بگیرید. اما اگر نمیدانید چه اندازه ای برای راهرو شما مناسب است بهترین راه تماس گرفتن و صحبت با متخصصان لوستر است که سال های سال در این زمینه تجربه دارند و میتوانند بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

سایر محصولات شعرا نور » قیمت لوستر آویز

قیمت خرید انواع لوستر سقفی

قیمت خرید انواع لوستر سقفی

لوسترهای سقفی انواع بسیار متنوعی دارند در نتیجه میتوان انتظار رنج قیمتی وسیعی را برای آنها داشت. یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید لوستر که در قیمت تاثیر زیادی دارد ایرانی یا خارجی بودن لوستر است. ایران در زمینه طراحی و تولید لوستر پیشرفت بسیار خوبی داشته و توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید کند. اما برند های معروف و مدل های لوستر خارجی فوق العاده ای مانند لوستر باکارات وارداتی از فرانسه یا لوستر مورانو وارداتی از ایتالیا هستند که خرید یک لوستر خارجی را نیز منطقی می کنند. پس از اینکه تصمیم گرفتید لوستر داخلی بگیرید یا خارجی نکته مهم بعدی تاثیر گذار در قیمت جنس لوستر است. هر ماده ای قیمتی دارد که لوسترهای طراحی شده با چوب یا کریستال یا برنز و… را از یکدیگر متفاوت می کند. همچنین موارد دیگر مثل طرح لوستر، ابعاد و بزرگ و کوچکی آن و سایر لوازم بکار رفته در آن همه و همه در قیمت لوستر سقفی تاثیرگذارند.

شعرا نور با توجه به احترامی که به مشتریان خود می گذارد همواره محصولات با کیفیت را برای فروش عرضه می کند که از بهترین های بازار هستند. تنوع محصولات ما باعث می شود تا دست افراد برای خرید انواع لوستر باز باشد و ما به آنها کمک می کنیم تا بتوانند در بین انبوه محصولات، لوستر مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

به طور کلی لوستر ها انواع مختلف بسیاری دارند مانند لوستر آویز که از سقف آویزان می شود و لوستر دیواری که به دیوار وصل میشود. اما لوستر سقفی لوستری است برای سقف اما از سقف آویزان نمی شود و به آن می چسبد. یکی از تفاوت های اصلی این است که در این لوستر سیم متصل کننده دیده نمیشود.

جدای از ظاهر جذاب این لوسترها، یک از اصلی ترین مزیت های این لوستر ها این است که به سقف میچسبند در نتیجه فضای زیادی اشغال نمیکنند و باعث خلوتی و بزرگتر دیده شدن ساختمان می کنند.

به چند روش میتوان لوستر سقفی را دسته بندی کرد. یک روش بر اساس جنسی است که با آن لوستر ساخته می شود. از ماده های مختلفی مانند برنز، برنج، چوب، آلومینیوم، کریستال و… برای ساخت لوستر ها استفاده میشود و گاهی این مدل ها ترکیب نیز می شوند. یک دسته بندی دیگر بر اساس طرح و ظاهر لوستر است. به طور کلی معروف ترین طرح ها کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و مینیمال است.

شعرا نور علاوه بر فروش لوسترهای مختلف،لوازم جانبی لوستر مانند شید، حباب، کریستال، لامپ و… را به مشتریان عرضه می کند تا بتوانند با خیال راحت خرید کنند.

قیمت یک لوستر به عوامل زیادی مانند جنس آن، مدل و طرح آن، اندازه، مواد به کار رفته، تولید داخل یا خارج بودن و خیلی موارد دیگر بستگی دارد. برای اطلاعات از انواع لوسترها، انتخاب لوستر مناسب و خرید با ما در ارتباط باشید.

‫5/5 (1 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما