لوستر اتاق خواب

نمونه کار شعرا نور
لوستر اتاق خواب

همه چیز درباره لوستر اتاق خواب

از قدیم الایام بشر برای روشنی بخشیدن به محیط اطرافش از نور استفاده می کرده است. به مرور فرا گرفت که برای بهتر استفاده کردن از نور می تواند آن را در مرکز و بالای فضا آویزان کند بنابراین فکر ساخت لوستر به ذهنش خطور کرد.

لوسترهای اولیه دارای بشقابی بودند که به وسیله طناب یا زنجیری به سقف آویزان می شدند و داخل آن بشقاب شمع یا شمع هایی روشن می کردند.

با گذشت سال ها و به دست آوردن تجربه و اختراع برق و لامپ لوسترهای جدیدی که اجداد و پدران لوسترهای کنونی هستند به بازار آمد که در کنار استفاده از نور زیاد آن ها، به زیبایی بخشی آن ها به فضای اتاق نیز توجه بسیار شده است.

درواقع لوستر را می توان این گونه تعریف کرد: وسیله ای برای نورپردازی مرکزی در هر اتاق و سالن، که ضمن فراهم کردن نور کافی برای محیط،  موجب زیباتر شدن دکوراسیون و فضا نیز می‌شود.

چرا خرید لوستر اتاق خواب مهم است؟

با اینکه دکور و وسایل اتاق خواب هر خانه را تخت خواب و کمد و پاتختی ها و آباژور تشکیل می دهد و همانگونه که از نامش برمی آید این اتاق برای استراحت و آرمیدن در نظر گرفته شده باید به نورپردازی و زیبایی آن بیشتر دقت شود.

گاهی بعضی از اتاق خواب ها مصارف دیگری نیز دارند به عنوان مثال بعضی از افراد از اتاق خواب به عنوان اتاق مطالعه، اتاق خیاطی، اتاق نقاشی و … استفاده می کنند. بنابراین در بعضی از اتاق خواب ها علاوه بر تخت و وسایل آرامش و خواب، میز مطالعه، چرخ خیاطی، بوم نقاشی، ماشین بافندگی و یا وسایل شغلی خاص دیگری چیده می شود.

در چنین زمانی باید برای نورپردازی اتاق بیشتر دقت کرد و شرایطی فراهم آورد که در هنگام استفاده از اتاق خواب برای کارهایی به جز استراحت و خوابیدن نورهای دیگر و مناسب آن کارها وجود داشته باشد.

لوستر اتاق خواب اگر درست انتخاب و خریداری شود کمک می‌کند به نورپرازی اتاق و نور کافی برای انجام امور مختلف را در اختیار قرار می دهد. برای پیدا کردن لوستر مناسب باید فاکتورهای زیادی از جمله ارتفاع سقف، اندازه لوستر، تعداد لامپ ها، سبک چیدمان و رنگ وسایل اتاق خواب، مدل لوستر و …در نظر گرفته شود.

حتی می توان از سه لایه نورپردازی عمومی، دکوراتیو و کاربردی به طور هم زمان در طراحی اتاق خواب استفاده کرد. به این منظور انتخاب وسایل روشنایی مناسب برای هریک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتخاب هر یک از آن ها باید به گونه ای باشد که در صورت استفاده در یک اتاق با یکدیگر از لحاظ ظاهری هماهنگی داشته باشند. این امر در زیبایی اتاق تاثیرگذار خواهد بود.

نور عمومی اتاق خواب را معمولا لوستر اتاق خواب که روی سقف نصب می شود و در مرکز اتاق است تشکیل می دهد و نور دکوراتیو عموما دیوارکوب ها و یا لوسترهای آویزان بالای پاتختی ها را شامل می شود و نور کاربردی شامل آباژورها و یا لامپ های متمرکز می شود.

نکات مهم در انتخاب لوستر اتاق خواب

پیشتر گفتیم که لوستر نقش مهمی در تکمیل دکوراسیون فضاهای مختلف خانه دارد. لوستر اتاق خواب نیز شامل همین قاعده می شود و برای تهیه آن باید به زیبا شدن اتاق و نورپردازی درست آن دقت شود. در این راستا به تشریح نکات اساسی که باید توجه خاص به آن مبذول داشت می پردازیم:

انواع لوستر اتاق خواب

اندازه و تعداد لوستر اتاق خواب

به دلیل نصب لوستر اتاق خواب در مرکز اتاق، احتمالا مکان مورد نظر در قسمت پایینی تخت خواب قرار می گیرد. بنابراین برای تعیین اندازه لوستر باید به جز سایز اتاق، به اندازه تخت خواب نیز توجه داشت تا در صورت کوچک بودن سایز تخت، لوستر بزرگ و بی تناسب تهیه نشود و برعکس.

برای تعیین اندازه لوستر، فرمولی وجود دارد که می توانیم از آن کمک بگیریم که از این قرار است:

(طول اتاق + عرض اتاق) * 8 = قطر لوستر به سانتی متر

به طور مثال اتاق خوابی که طول و عرض آن 4 و 3 باشد با این فرمول باید قطر لوسترش حدود 56 سانت باشد که می توان لوسترهایی با قطر 50 تا 60 را مناسب در نظر گرفت.

در نظر داشته باشید که لوسترهای آویزدار یا چلچراغی برای فضای اتاق خواب گزینه مناسبی نیست.

مدل لوستر برای اتاق خواب با فضای کوچک باید دارای شاخه ها و چراغ های کمتری باشد در غیر این صورت روشنایی زیاد آن باعث آزار چشم خواهد شد و همچنین استفاده از لوستری کوچک و یا دارای چراغ های کم یا حتی لامپ های کم نور برای فضای اتاق خواب بزرگتر بالاخص زمان هایی که برای کارهایی از قبیل تعویض لباس و … به نور بیشتری نیاز داریم آزاردهنده خواهد بود.

ارتفاع لوستر اتاق خواب

همانطور که گفته شد به علت نصب لوستر در مرکز اتاق، احتمال اینکه قسمتی از تخت زیر لوستر قرار گیرد وجود دارد بنابراین باید پایین لوستر تا زمین پس از نصب حدود 5/2 سانت فاصله داشته باشد تا هنگام استفاده از تخت خواب مشکلی ایجاد نشود و نمای ظاهری اتاق نیز زیبا دیده شود. البته در صورت استفاده از لوسترهای سقفی آویز بالای پاتختی، می توان بلندی آن ها را بیشتر در نظر گرفت زیرا در این صورت جذابیت و کارآیی آن ها بیشتر نیز می شود.

برای ارتفاع مناسب لوستر هم فرمولی وجود دارد:

ارتفاع اتاق (به سانتی متر) باید یک بار به ۴ و بار دیگر به ۵ تقسیم شود. و ارتفاع متعادل برای لوستر باید بین دو عدد به دست آمده قرار گیر. مثلا اگر ارتفاع اتاق شما ۳ متر است، 300 را یک بار به چهار و یک بار به پنج تقسیم کنید. عدد اول ۷۵ سانتی‌متر است و عدد دوم ۶۰ سانتی‌متر. یعنی ارتفاع ایده‌آل لوستر برای اتاق شما بین ۶۰  تا ۷۵ سانتی‌متر است.

اگر سقف اتاق زیادی کوتاه باشد باید از لوسترهای سقفی (چسبیده به سقف) استفاده کرد.

جنس و سبک لوستر اتاق خواب

چیدمان و سبک وسایل اتاق خواب تأثیر به سزایی در انتخاب لوستر دارد. خیلی بهتر است لوستر مدرن یا فانتزی برای سبک مدرن، لوستر کلاسیک برای سبک کلاسیک و لوستر ساده برای سبک چیدمان مینیمال به کار رود و در صورتی که سبک چیدمان سنتی است باید از لوسترهای مدل قدیمی و با جنس برنجی و یا برنزی استفاده کرد.

گاهی می‌توانید سبک ها را ترکیب کنید مثلاً در اتاق خواب به سبک مینیمال، می توانید برای ایجاد فضایی متفاوت و درخشان از لوستری به سبک کلاسیک و مدرن استفاده کنید و سبکی ترکیبی را انتخاب کنید.

همچنین لوسترها در جنس های مختلف مانند کریستال و شیشه و فلز و چوب و برنز و بسیاری جنس های دیگر تولید می‌شود که باز دقت کنید اگر تخت فلزی دارید لوستر اتاق خواب فلزی و اگر تخت چوبی دارید بهتر است لوستر چوبی تهیه کنید.

سبک مراکشی، چوبی، اشکال هندسی، چند تکه، حبابی، سقفی از جدیدترین لوستر اتاق خواب هستند که البته انتخابش کاملا سلیقه ای است در نظر بگیرید هر چه لوستر ساده تر باشد برای اتاق خواب مناسب تر است.

رنگ لوستر اتاق خواب

رنگ لوستر نیز باید با رنگ وسایل اتاق خواب یا دیوارها یا پرده ها هماهنگ باشد. البته در نظر داشته باشید به دلیل اینکه زود به زود نمی توان لوستر را عوض کرد باید رنگی انتخاب کنید که با طیفی از رنگ ها هماهنگ باشد.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن پرداخته شد، توجه به این نکات نیز برای تهیه یک لوستر خوب برای اتاق خواب ضروری است:

  • در اتاق خوابی که برای کارهای دیگر نیز استفاده می شود و نیاز به نور بیشتر حس می شد می توان از لوسترهای بدون حباب یا با حباب شفاف استفاده کرد.
  • در صورت وجود تزئینات در سقف اتاق خواب، باید از لوستر های ساده استفاده کرد.
  • درصورت تمایل به نور کم می توان از لوستری با کلاهک و حباب به سمت بالا استفاده کرد و برعکس.
  • می توان برای ایجاد تعادل و جلوگیری از خستگی چشم از لامپ های آفتابی و مهتابی با هم استفاده کرد.
  • کنترل روشنایی لوستر اتاق خواب به وسیله دیمرها این امکان را می دهد که در صورت نیاز نور اتاق را کم یا زیاد کرد.
تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

بهترین لوستر اتاق خواب

انواع لوستر اتاق خواب بر اساس محیط استفاده

اکنون می دانید که انتخاب لوستر براساس محیطی که استفاده می‌شود، متفاوت است. بر فرض لوستر آشپزخانه براساس دکوراسیون آشپزخانه رنگ و طرح کابینت ها و رنگ دیوار و یا حتی فرش و پرده آشپزخانه  تهیه می شود. لوستر پذیرایی نیز با چیدمان، اندازه و رنگ هر سالنی متغیر می شود.

لوستر اتاق کودک نیز مطابق با دکوراسیون و یا شرایط و سن کودک، همچنین خواست وسلیقه کودکان بزرگ تر انتخاب می شود.

بنابراین با این وصف لوستر اتاق خواب نوجوان دختر یا نوجوان پسر نیز با هم تفاوت هایی دارند. به گونه ای که وقتی وارد اتاق خواب می شویم متوجه می شویم این لوستر دخترانه یا پسرانه است. لوستر اتاق خواب عروس نیز بر همین اساس انتخاب می‌شود. سبک دکوراسیون اتاق خواب، تعیین کننده نوع لوستر سقفی است که در آن فضا استفاده می‌شود.

لوستر اتاق خواب کودک و نوجوان

  • با خلاقیت می توان در کنار لوستر اتاق خواب کودک، از لامپ‌های LED به ‌صورت ستاره روی سقف نصب کرد و یا از لامپ‌های ریسه هم می توان برای نورپردازی اتاق کودک استفاده کرد و آن‌ها را به شکل اشیا جالب روی دیوار کنار هم قرار دهید.

  • در اتاق نوزاد و کودک از لامپ هالوژن و همین‌طور لامپ‌های حبابی استفاده نکنید. این سبک نورپردازی اضطراب و ناراحتی نوزاد را به همراه دارد و شاید سبب شود که نوزاد شما به دلیل نداشتن خواب آرام، بی‌تاب و بی‌قرار شود.

  • برای لوستر اتاق خواب کودک از فلزهای گران قیمت، کریستال، چوب و ریسه معمولا استفاده نمی شود بلکه در این مورد حتی انتخاب عروسک و ماکت‌های عروسکی جذاب و حیوانات یا ماکت های آنها و یا لوسترهای طرح دار با تم شخصیت های کارتونی نیز کاربرد دارد..

  • لوستر اتاق خواب کودکان به دلیل سادگی و عروسکی و ماکتی بودن معمولا قیمت پایین تری دارد.

  • رنگ‌ها تأثیر زیادی در محیط دارند و اگر این محیط اتاق کودک باشد انتخاب رنگ مناسب برای آن می تواند در رشد و شکوفایی او بسیار مؤثر باشد زیرا رنگ‌ها باعث نشاط و یا افسردگی کودکان می شود. پس برای چیدمان اتاق خواب کودک رنگ نشاط آوری در نظر بگیرید و همچنین رنگ لوستر را هم با چیدمان ست کنید.

  • کودکان به اشیای بسیار بزرگ و حتی پر سروصدا علاقه زیادی دارند منجمله هواپیما، هلی‌کوپتر و انواع ماشین، تفنگ و کشتی. انتخاب لوستر اتاق کودکان با چنین اشکالی در اندازه کوچک تر و یا ماکت آن ها، ایده بسیار جالبی است که موجب لذت، نشاط و حتی تقویت قوه تخیل نیز می‌شود.

  • بهتر است در اتاق‌خواب کودک چند منبع نور داشته باشید. چراغ‌های دیوارکوب و چراغ خواب در کنار لوستر سقفی قابل تنظیم، بسیار مناسب است. به‌طور مثال می‌توانید بالای میز تعویض پوشک نوزاد یک چراغ دیوارکوب نصب کنید.

  • در صورتی که کودک از سن بالاتری برخوردار است و می تواند در مورد رنگ و یا طرح لوستر اتاق خواب خود نظر بدهد، حتما در این مورد از نظر او استفاده کنید. زیرا با سپردن این کار به آن ها به خلاقیت آن ها بها داده و موجب تقویت ابراز وجود و بالارفتن اعتماد به نفس اشان می شوید.

  • لوستر اتاق خواب کودک باید قابلیت تغییر شدت نور را داشته باشد تا در هر زمانی از شبانه‌روز نور موردنیاز کودک فراهم شود. کم نور بودن لوستر باعث کلافگی و خستگی چشم هایش شده و روشنایی زیاد نیز باعث اذیت چشم هایش می شود. هنگام خواب نیز می توان با تنظیم نور لوستر به عنوان چراغ خواب، در صورتی که کودک نیمه شب بیدار شد احساس آرامش کند و چشمانش محیط اطراف را ببینید

  • جداشدن کودک از والدین به خصوص در سال‌های ابتدایی زندگی کار سخت و دشواری است. به همین خاطر نیز باید اتاق کودک همانند یک محیط امن و زیبا طراحی شود که به تدریج کودک استراحت و بازی در این اتاق را به حضور در کنار والدین خود ترجیح دهد.

مضرات چراغ خواب بر بینایی کودکان

بر اساس تحقیقاتی که پژوهشگران روی 479 کودک 2 تا 16 ساله انجام داده اند، نتیجه گرفتند که احتمال به نزدیک بینی در بین کودکانی که در دوران نوزادی تا 2 سالکی در اتاقی با چراغ خواب می خوابیدند، خیلی بیشتر (حدود 5 برابر) از کودکانی است که در تاریکی مطلق می‌خوابیدند.

دانشمندان توصیه می کنند به هیچ عنوان از چراغ خواب استفاده نشود ولی اگر فرزند شما خیلی از تاریکی می‌ترسد می توانید به این پیشنهادات عمل کنید:

  • از روشن کردن چراغ خواب در اتاق کودک زیر ۲ سال خودداری کنید زیرا تا این سن کودک با مفهوم ترس آشنا نیست.

  • در صورتی که برای کودک بالای 2 سال‌ مجبورید چراغ خواب روشن کنید، از چراغ خواب‌های تایمرداری که بعد از ۳۰ تا ۹۰ دقیقه خاموش می‌شوند استفاده کنید. زیرا در این حالت بعد از به خواب رفتن کودک، به طور اتوماتیک در زمان تنظیم شده خاموش می‌شود.

  • در صورت استفاده از چراغ خواب‌های معمولی، بعد از اطمینان از به خواب رفتن کودک، به اتاقش رفته و چراغ خواب را خاموش کنید.

  • در صورت ضرورت به گفته پژوهشگران استفاده از نور آبی ملایم برای چراغ خواب از بقیه نورها بهتر و آرام بخش تر است که البته باز باید تا 90 دقیقه بیشتر روشن نباشد.

توجه به سلیقه نوجوان در انتخاب لوستر اتاق خواب

خرید بهترین لوستر اتاق خواب برای نوجوان کار سختی است زیرا سلایق و نظرات نوجوانان با پدر و مادران فرق دارد و آن ها دنیا را از منظری دیگر نظاره می کنند. افراد در نوجوانی بیشتر وقت خود را در اتاقشان سپری می کنند بنابراین بهتر است نه تنها برای خرید لوستر بلکه در زمان خرید وسایل اتاق شان نیز نظر آن ها را دخیل کنید و با این کار دیگر فرزند نوجوانتان بابت لوستر یا تزئینات یا وسایل آرامشی که برایش تهیه کرده اید نظر منفی نمی دهد و در ضمن از بودن آن ها در اتاق خوابش احساس رضایت و آرامش می کند و شما نیز به غرور و عزت نفس آن ها بها داده اید.

توجه به جنسیت هنگام انتخاب لوستر اتاق خواب

اگر خواهان خرید بهترین لوستر اتاق خواب نوجوان هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید که سلایق دخترها و پسرها کاملا با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل لازم است در زمان خرید به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

علاوه بر آن، انواع مختلفی از لوسترهای مناسب برای دختران و پسران موجود است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین، انتخاب مدلی پسرانه یا دخترانه که با روحیات فرزندتان سازگار باشد، از جمله عوامل موثر در خریدی مطمئن است.

لوستر اتاق خواب دخترانه

بیشتر آن ها به اقتضای جنسیت و سن و سال تمایل به فضایی شیک و رمانتیک برای اتاق خوابشان دارند تا بدین وسیله با ورود به اتاق خواب خود حس آرامش و تعلق کنند. عموم دختران نوجوان به رنگ‌های شاد علاقه زیادی دارند بنابراین باید در انتخاب رنگ وسایل اتاق خواب، لوستر و رنگ دیوارها و پرده از رنگ های شاد کمک بگیرید.

لوستر اتاق خواب برای دختران نوجوان در بازار امروز دنیا، طرح‌هایی همچون ماه و ستاره، فانتزی، طرح گل، طرح‌های فلزی به همراه کریستال، طرح قاصدک و… طراحی و تولید می‌شوند که تماما زیبایی اتاق خواب را تضمین می‌کنند. زمانی که این طرح‌ها را انتخاب می‌کنید حتما به سن دخترتان توجه کنید و سلایق و خواسته هایشان را در نظر بگیرید.

توصیه می شود برای انتخاب هر چیزی برای نوجوان حتما خواست و سلیقه او را مدنظر بگیرید و حتما با خودش مشورت کنید زیرا او در سنی است که بسیار به وسایلش حساس است و می خواهد بهترین ها را داشته باشد که البته این بهترین لزوما گرانترین نیست. شما با این کار به شخصیت سازی و اعتماد به نفس فرزندتان کمک می کنید.

لوستر اتاق خواب پسرانه

بالاتر گفتیم فرزند شما وقتی کودک است برای لوستر اتاق خوابش طرح و سبک فانتزی، و ماکت های هواپیما یا ماشین ها و حتی طرح ها و ماکت های شخصیت های کارتونی یا حیوانات را می پسندد اما وقتی پا به نوجوانی می گذارد تفاوت هایی در سلایق و خواسته هایش شکل می گیرد که نشان از رشد و بزرگ و بالغ شدن او دارد.

این زمان نیز باید مطابق سن و سلیقه پسران نوجوان دکوراسیون و لوستر و گاهی رنگ اتاق آن ها را تغییر داد. معمولا لوسترهای اتاق خواب نوجوان پسر طرح​‌هایی الهام گرفته از اشکال انتزاعی مانند مستطیل، دایره، طرح‌​های مینیمال و فانتزی، تجهیزات ورزشی و اسپرت است. و ترجیحشان بیشتر مدل های پایه کوتاه یا بلند یا پایه چوبی است.

لوستر اتاق خواب عروس

انتخاب لوستر اتاق خواب عروس و تهیه و چیدمان وسایل اتاق، باید با صرف وقت و دقت بالا و نهایت سلیقه انجام شود. مسلما برای اتاق خواب عروس باید سعی در تهیه لوستر شیک و خاص تری باشید.

رنگ، سبک و طرح و مدل لوستر اتاق خواب عروس به همراه لوسترهای آویزان روی پاتختی و یا دیوارکوب ها و آباژور می توانند در رماتیک و خاص نشان دادن فضای اتاق تاثیرگذار باشند. انواع لوستر‌های لوکس، فانتری، کریستالی و شاخه ای بنا بر نوع وسایل و چیدمان اتاق، می تواند انتخاب درستی باشد.

لوستر اتاق خواب عروس باید به انعکاس مناسب نور در فضای اتاق کمک کند و ترجیحا باعث ایجاد یک فضای آرام و رمانتیک با تلفیق نور و رنگ شود.

سایر خدمات شعرا نور » خرید لوستر پذیرایی

قیمت لوستر اتاق خواب

انواع لوستر اتاق خواب بر اساس موقعیت قرار گیری

با توجه به اینکه ما در تمام این متن بیشترین معرفی لوستر اتاق خواب را به نوع مرکزی آن اختصاص دادیم اما بنا به انتظاراتی که از لوستر اتاق خواب داریم می توانیم به انواع آن بر اساس جای قرارگیری در اتاق اشاره کنیم:

لوستر اتاق خواب دیواری

از دیگر لوسترهای مورد استفاده در اتاق خواب، لوسترهای دیواری هستند. در صورت داشتن سقف کوتاه و استفاده نکردن از لوستر مرکزی و یا تمایل به نوردهی لایه ای، گاهی نیز برای نیاز بیشتر به نور و یا زیبا سازی اتاق می توان از لوستر دیواری مخصوص اتاق خواب استفاده کرد. همچنین می توان با نصب آن ها بالای تخت به عنوان چراغ شب از آن استفاده کرد.

لوستر اتاق خواب مرکزی

در مورد این نوع لوستر زیاد صحبت شده است. می توانیم با انتخاب لوستری مناسب، نور را در فضای اتاق خواب به خوبی منعکس کرده و از داشتن فضایی دلنشین سود ببریم. مورد استفاده ترین لوستر در این مورد لوستر شاخه ای است.

لوستر اتاق خواب دو قلو

اگر فضای کافی دارید و مایل به تعیین محدوده در اتاق هستید، لوسترهای دو قلو می تواند به کمک شما بیایند. برای اطمینان از اینکه مناطق به خوبی مشخص شده اند و کل اتاق از نور یکسانی برخوردار است، می توانید از یک لوستر دو قلو بهره ببرید.

لوستر اتاق خواب کنار تخت

لوستر کنار تخت برای مجلل کردن اتاق و یا گاهی برای نوربخشی به یک قسمت اتاق است. همینطور می توانید از این نوع لوسترها برای لوستر بالا تخت و هم لوستر بالای میز بهره ببرید. گاهی نیز این لوسترهای دوقلو در دو طرف اتاق بالای تخت قرار می گیرند و نور آنها روی میز آرایش و یا پا تختی ها متمرکز می شود.

برای سفارش و خرید انواع لوستر اتاق خواب با شماره 09123430796 تماس بگیرید.

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

لوستر اتاق خواب با توجخ به اینکه اتاق خواب ها معمولا کوچک تر از پذیرایی هستند باید کوچک تر باشند. همچنین ظاهر و رنگ آنها باید با استفاده اتاق خواب همخوانی داشته باشد.

لوستر اتاق خواب را هم میتوان به صورت آنلاین خرید و هم میتوان با مراجعه به مراکز فروش لوستر مانند لاله زار و از فروشگاه هایی مانند شعرا نور خرید.

تنوع لوسترهای اتاق خواب بسیار زیاد است اما از نظر مدل میتوان لوستر اتاق خواب دیواری، لوستر اتاق خواب مرکزی و لوستر اتاق خواب کنار تخت را نام برد.

‫5/5 (2 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما