لوستر دیواری و دیوارکوب

نمونه کار شعرا نور

معرفی جامع لوسترهای دیواری و دیوارکوب روز دنیا

لوسترهای دیواری یا دیوارکوب از جمله لوسترها و چراغ هایی هستند که می توانند مکمل روشنایی در محیط و فضای خانه و ساختمان باشند. همچنین این لوسترها بسیار مناسب برای اتاق خواب هستند، زیرا اتاق خواب ها عموما کوچک تر هستند و در شب با یک نور کم حاصل از لوستر دیواری میتوانند آرامش بخش و مناسب خواب باشند.

چراغ های دیواری در انواع بسیار متنوعی وجود دارند و هر خواسته ای را جواب می دهند. با توجه به نوع طراحی فضا، مقدار نور مورد نیاز و هماهنگی با لوستر اصلی و بزرگتر میتوان این لوستر های دیواری را انتخاب کرد تا به زیبایی هر چه بیشتر فضا کمک کند. اما این انتخاب میتواند کمی چالش بر انگیز باشد پس در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل انواع لوستر دیواری و دیوارکوب را معرفی کنیم تا بتوانید لوستر مورد نیازتان را تهیه کنید.

انواع لوستر دیواری

چراغ های دیواری مانند دیگر چراغ ها و لوسترها در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند؛ از سبک های مدرن و بسیار مدرن گرفته تا سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک. در بازار برای هر سلیقه ای انواع مختلف لوستر وجود دارد که افراد میتوانند از میان آنها انتخاب کنند. دیوارکوب ها از جمله چراغ هایی هستند که وظیفه اصلی نورپردازی را بر عهده ندارند اما یا به دلیل زیبایی بخشیدن بیشتر به فضا یا برای تنظیم نور و به خصوص نور های کمتر استفاده می شوند.

انواع مختلف لوسترهای دیواری یا دیوارکوب را به صورت های مختلفی میتوان بررسی کرد. یکی بر اساس جنس لوستر است که ماده اصلی تشکیل دهنده لوستر چیست؟ از جمله رایج ترین مواردی که برای ساخت لوستر استفاده می شود کریستال، برنز، چوب، آلومینیوم و پلاستیک است.

لوستر هایی که بدنه چوبی یا پلاستیکی دارن عموماً وزن کمتری هم دارن و عموما هم قیمت کمتر و در نتیجه هزینه کمتری نیز دارند البته این یک قانون کلی نیست. در مقابل مدل های فلزی وجود دارند که نسبت به دو مدل قبلی مقاومت بیشتری دارند و به طبع دوام و عمرشون هم کمی بالاتره. تقسیم بندی دیگر بر اساس طرح و مدل لوستر است که شامل مدرن یا کلاسیک بودن و یا طرح های مختلف دیگر رایج مانند مینیمال است.

سایر محصولات شعرا نور » خرید لوستر خطی

خرید لوسترهای دیوارکوب کریستالی
دیوارکوب باکارا

خرید لوسترهای دیوارکوب کریستالی

کریستال یکی از مهم ترین مواردی است که برای ساخت لوستر استفاده می شود و لوستر های کریستالی پر فروش ترین نوع لوستر هستند که بیشترین استفاده را به خصوص در داخل ایران دارند. دلیل تمایل زیاد افراد به کریستال علاوه بر زیبایی خاصی که دارند این است که نور را بازتاب می دهند و منعکس میکنند که همین امر باعث می شود نور بیشتر و زیباتر شود. 

کریستال ها در مدل های مختلف بسیاری مانند لوسترهای آویز، لوسترهای سقفی، لوسترهای شاخه ای و اکثر لوسترهای موجود استفاده می شوند اما یکی از مهم ترین استفاده های آن در لوستر دیواری است. لوسترهای دیواری با گذشت زمان محبوب تر شده اند و الان کمتر مکانی وجود دارد که از یک یا چند چراغ دیواری یا دیوارکوب در آن استفاده نشده باشد. هنگام خرید این دیوارکوب ها باید در نظر داشت که از نظر تابش نور به سه حالت تقسیم می شوند که هر حالت کارایی خاصی دارد. لوسترهایی که نور را به سمت بالا یا به سقف میتابانند و کارایی آن مناسب فضاهای رمانتیکی است که نور باید تا حد ممکن کم ولی کامل باشد، وقتی نور به سقف میخورد پخش میشود و بر تمام اجزای اتاق میتابد اما کم. لوسترهایی که نور را به سمت پایین میتابانند و خب متمرکز اند و فقط یک تکه از فضا را روشن می کنند و مناسب زمانی هستند که در زیر لوستر یک چیز زیبایی مانند یک گلدان وجود داشته باشد که در این صورت و با نور تابیده شده از چراغ در بالای آن منظره بسیار زیبایی ایجاد میشود. نوع آخر برای تابش نور نوعی است که نور را به همه جهت می تاباند و قدرت روشنایی آن بین دو مورد قبلی است اما ظاهر شیک آنها بسیار به چشم می آید.

کریستال در همه مدل های لوستر استفاده می شود و باعث زیباتر هر چه بیشتر آن می شود اما باید توجه داشت به ظاهر کلی فضا و سایر لوازم تشکیل دهنده اتاق. کریستال به طور کلی اما نه همیشه مناسب فضاهای کلاسیک، نئو کلاسیک و به طور کلی فضاهایی است که خیلی مدرن و مینیمال نیستند، زیرا در این نوع طراحی ها سادگی اهمیت دارد که عموما دیوارکوب های کریستالی ساده نیستند و زیبایی آنها به پر زرق و برق بودن است.

در مجموع باید گفت اگر قصد خرید لوسترهای دیواری کریستالی دارید بهتر است شناخت خوبی از سبک و سیاق محل مورد نظر داشته باشید و دقیقا بدانید که چه میخواهید. مشاوره با یک فرد خبره میتواند کار را بسیار آسان کند.

بهترین قیمت لوستر دیوارکوب چوبی

یکی از محبوب ترین انواع لوسترهای دیواری، دیوارکوب های از جنس چوب است. چوب از گذشته های دور نقش مهمی در فضای داخل خانه ها داشته و امروزه که ما کمتر از چوب استفاده میکنیم نیز احساس خاصی به ما میدهد و به نوعی یادآور طبیعت گذشته طبیعی ماست. از این روست که در قرن حاضر دوباره استفاده از چوب برای دیزاین های مدرن رایج شد و روز به روز هم استفاده از چوب بیشتر می شود. لوستر یکی از محصولاتی است که استفاده از چوب برای آن مناسب است و طرح های بسیار زیبایی را با آن میتوان ایجاد کرد. 

دلایلی که استفاده از چوب را برای لوستر و چراغ مناسب می کند یکی زیبایی و هماهنگی آن با سایر لوازم چوبی مانند میز و صندلی است که فضا را دل انگیز می کند. و دیگری اینکه چوب به دلیل شکل پذیری مناسبی که دارد به راحتی میتوان آن را به شکل های مختلف طراحی کرد که این کار در جنس های دیگر ممکن است کمی سخت باشد که باعث بالا رفتن هزینه می شود.

لوسترهای دیوارکوب چوبی را تحت فشار به گونه ای میسازند که مقاوت بالایی داشته باشد و در برابر مشکلاتی که ممکن است برای چوب پیش بیاید مانند آفات و رطوبت مقاوم باشد و در نتیجه میتوان از آنها به مدت طولانی بدون مشکل استفاده کرد.

ما در شعرا نور توانسته ایم با کیفیت ترین انواع لوسترهای چوبی را به مشتریان با سلیقه مان ارائه دهیم. این لوسترها از بهترین جنس ها تولید میشوند و کیفیتشان تضمین شده است. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید و ما در کوتاه ترین زمان شما را به محصول مورد نظرتان خواهیم رساند.

لوستر دیواری چوبی
لوستر دیوارکوب

خرید انواع لوستر دیواری برنزی و برنجی

برنز و برنج هر دو از آلیاژهای فلز مس هستند که عموما به سبب ظاهر جذاب و زیبایی که دارند شناخته میشوند. برنز از دیرباز یک فلز بسیار مهم و گران قیمت بوده که استفاده های زیادی داشته است و برنج نیز که مقاومت بالایی در برابر کدر شدن و اکسید شدن دارد و همچنین قابلیت شکل پذیری خوب که دارد باعث شده از آن استفاده های زیادی بشود.

لوسترهای دیواری از جمله محصولاتی هستند که با فلزهای مختلفی از جمله برنز و برنج ساخته میشوند و ظاهر بسیار زیبایی هم دارند. اما به دلیل اینکه این فلزات به خصوص برنز گران هستند، در نتیجه قیمت تمام شده این لوستر ها به طبع از باقی لوسترها گران تر است اما برای افرادی که دنبال اصالت هستند و میخواهند یک لوستر ویژه داشته باشند به سبب ظاهر درخشانشان مناسب هستند. اما بهتر است به خصوص لوسترهای فلزی مانند برنج و برنز را از مراکز معتبر خریداری کنید زیرا بعضی جاها برای پایین آوردن قیمت ها از آلیاژ های دیگر و کم کیفیت تر استفاده میکنند.

قیمت لوسترهای برنزی به خصوص بالاست و هر چه وزن آن بیشتر باشد هم این قیمت بالاتر میرود، از این جهت هنگام خرید لوسترهای دیواری برنزی باید دقت ویژه داشت.

خرید لوسترهای دیوارکوب آلومینیوم (دایکاست آلومینیوم)

در گذشته به دلیل سختی در استخراج آلومینیوم فلزی بسیار گران قیمت بود اما پس از ابداع روشی موثر برای استخراج آن، مقدار فلز آلومینیوم در اختیار انسان زیاد شد در نتیجه قیمت آن مناسب شد. به دلیل ویژگی های خاصی که این فلز دارد به شدت مورد استفاده قرار گرفت و به یکی از مهم ترین فلزات تبدیل شد. 

استفاده از آلومینوم برای انواع مختلف لوستر مانند لوسترهای دیواری رایج است و به خصوص لوسترهای آلومینیوم دایکاست بسیار معروف اند. دایکاست به ریخته گری تحت فشاری میگویند که باعث می شود آلومینیوم مقاوت بسیار بالایی پیدا کند.

در مجموع میتوان گفت اگز قصد خرید انواع چراغ و لوستر دیواری دارید دایکاست آلومینوم یکی از مواردی است که باید در نظر داشته باشید. میتوانید برای اطلاعات بیشتر و توضیحات کامل تر راجع به هر یک از محصولات با ما تماس بگیرید.

لوستر و چراغ دیواری
تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

سایر محصولات شعرا نور » قیمت لوستر مورانو

فضاهای مناسب برای لوستر دیواری

استفاده از لوسترها و چراغ های دیواری (دیوارکوب) امروزه به قدری گسترده است که محدوده ای ندارند و در هر جایی استفاده می شوند. چه در فضاهای داخل خانه مانند راهروها، پذیرایی و اتاق خواب و چه در فضاهای بیرون ساختمان مانند حیاط و راهرو بیرونی. این استفاده گسترده باعث شده است طرح های دیوارکوب ها نیز متفاوت شود و برای هر جایی شکل خاصی پیدا کرده باشد. در ادامه به بررسی تعدادی از این فضاها و لوسترهای مناسب برای هر کدام میپردازیم.

خرید انواع لوستر دیوارکوب اتاق خواب

خرید انواع لوستر دیوارکوب اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است و ظاهر آن اهمیت بسیار بالایی دارد. انسان بعد از یک روز کامل کار و تلاش میخواهد در آنجا یک خواب آرامش بخش را تجربه کند تا خستگیش در رود و بتواند فردا را با انرژی آغاز کند. از این رو فضای اتاق خواب باید تا جای ممکن احساس خوب در فرد ایجاد کند و به تجربه یک خواب راحت کمک کند.

یکی از مواردی که بسیار میتواند به رسیدن به این هدف کمک کند چراغ های دیواری است. این چراغ ها و لوسترها در انواع مختلف تولید میشوند که نوع مناسب اتاق خواب آن باید این ویژگی را داشته باشد که فضا را تا حد امکان آرامش بخش جلوه دهند و اگر بخواهید فضا رمانتیک باشد بهتر است لوستری را انتخاب کنید که نور را به بالا بتاباند تا نور کم ولی گسترده دیده شود که تجربه فضای رمانتیک را بدهد. باید به این نکته نیز توجه داشت که رنگ لامپ نیز مسئله مهم و حیاتی ای در ایجاد فضاهای مختلف است به خصوص برای اتاق خواب است.

در مجموع موارد بسیاری هست که میتواند ظاهر یک اتاق را تحت تاثیر قرار دهد که یکی از مهم ها لوسترهای دیواری است. برای انتخاب یک لوستر مناسب باید با دانش و تجربه عمل کرد که بهترین نتیجه به دست آید.

قیمت لوستر و دیوارکوب ست برای اتاق خواب

عوامل متعددی بر قیمت یک لوستر تاثیر می گذارد مانند برند تولید کننده آن، جنس مواد استفاده شده و سادگی یا پیچیدگی طرح. دیوارکوب های اتاق خواب نیز دارای رنج قیمتی گسترده ای هستند که بنا به دلایل ذکر شده متفاوت هستند. یک انتخاب خوب برای خرید لوستر دیواری ست آن با لوستر اصلی است. وقتی لوسترها از نظر ظاهری با یکدیگر مرتبط باشند به اتاق احساس کامل بودن می دهند. ما در شعرا نور انواع لوسترهای دیواری و دیوارکوب های متنوع مناسب برای اتاق خواب را با بهترین کیفیت به فروش می رسانیم و همواره تلاشمان بر مناسب نگه داشتن قیمت هاست تا افراد با خیال راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

🢀 مشاهده انواع لوستر اتاق خواب

سایر محصولات شعرا نور » خرید لوستر آشپزخانه

لوسترهای دیواری مناسب برای پذیرایی

پذیرایی یا حال خانه ها محلی است که افراد در آن جمع می شوند و اوقات خود را میگذرانند. از این رو بهتر است این فضا نورانی و بزرگ دیده شود. هر چند که در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها لوسترهای آویز و سقفی وظیفه روشنایی را به خوبی انجام می دهند، اما در فضاهای بزرگتر کافی نیستند و نیاز به لوسترهای دیواری احساس می شود. لوسترهای دیواری مناسب قسمت هایی هستند که کمی نور کمتری داشته باشند تا با قرار دادن چراغ در آنجا هم نور را تنظیم کرد هم به زیبایی هر چه بیشتر فضای پذیرایی کمک کرد. همچنین در پذیرایی ها گاهی استفاده از لوستر دیواری صرفا به هدف روشن کردن جسمی است که در زیر آن قرار دارد تا زیباتر دیده شود.

🢀 مشاهده انواع لوستر پذیرایی جدید

انواع دیوارکوب های حیاطی و پارکی

نوع خاصی از چراغ ها هستند که برای فضای بیرون از خانه مناسب اند. حتما هنگام راه رفتن در خیابان ها و کوچه ها و پارک ها این چراغ ها را دیده اید که به یک دیوار چسبیده اند و فضای اطرافشان را روشن کرده اند. این چراغ ها و دیوارکوب ها ویژگی ای که دارند این است معمولا لامپ درون شیشه قرار میگیرد زیرا در فضای بیرون ساختمان مقاومت خیلی اهمیت دارد از این رو جنس آنها نیز محکم است. استفاده از این نوع چراغ در فضاهای بیرونی مانند پارک ها، دیواره خانه ها، حیاط ها، ویلاها و… بسیار رایج است و با انتخاب یک دیوارکوب زیبا میتوان فضای خارجی ساختمان ها را نیز مانند داخل زیبا کرد.

برای گرفتن مشاوره و خرید انواع لوستر با شماره 02133972729 و یا 09123430796 تماس بگیرید.

بهترین قیمت انواع لوستر دیواری و دیوارکوب

برای ما مهم تر از هر چیز کیفیت محصولات و زیبایی آنهاست. ما اعتقاد داریم که مشتریانمان خاص هستند برای همین باید خاص ترین محصولات را به آنها ارائه دهیم. برای همین لوسترهای با کیفیت روز دنیا مانند لوستر باکارات فرانسه و لوستر مورانو ایتالیا را وارد کرده و با قیمتی مناسب ارائه می دهیم. اما همچنین معتقدیم که لوسترهای دیواری داخل کشور نیز بیسار پیشرفته اند و چیزی از برندهای معروف دنیا کم ندارند. برای همین با طراحی و تولید لوسترهای با کیفیت داخلی سعی بر این داریم که هم هزینه ها را کاهش دهیم و هم محصولات را به صورت تخصصی برای داخل ایران و با سلیقه ایرانی تولید کنیم. برای گرفتن مشاوره تخصصی در زمینه خرید، تعمیر و احیا انواع لوستر و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بهترین کیفیت

مناسب ترین قیمت

شعرا نور به عنوان مرکز خرید لوستر سالهاست به فعالیت در زمینه های 

  • طراحی و سفارش لوستر به صورت پروژه ای
  • واردات لوسترهای روز دنیا
  • مرکز فروش قطعات انواع لوستر در تهران
  • خرید و فروش لوسترهای دست دوم
  • مشاوره و کمک به انتخاب لوستر نسبت به فضا

مشغول به کار است و همیشه تلاش خود را کرده تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت اما با قیمتی مناسب ارائه دهد.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر شاخه ای

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

برای لوسترهای دیواری بخش بندی های مختلفی را میتوان در نظر گرفت. یکی بر اساس جنس مورد استفاده در ساخت لوستر است. موادی که بیشترین استفاده را در ساخت لوستر دارند کریستال، برنز، برنج، چوب، آلومینیوم و پلاستیک است. نوع دیگر دسته بندی بر اساس طرح لوستر است که عموما به دسته های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و مینیمال تقسیم می شوند.

به طور قطع یک مورد را نمیتوان به عنوان بهترین انتخاب کرد. هر مورد مزیت های خودش را دارد که باعث میشود به دیگری ترجیح داده شود. به عنوان مثال لوستر با جنس چوب ظاهر جذابی دارد و با آن تنوع خوبی میتوان ایجاد کرد اما استفاده از آن در یک محیط شرجی خیلی مناسب نیست. یا جنس برنز طاهر بسیار زیبایی دارد اما خرید آن اقتصادی نیست.

عوامل مختلفی مانند ایرانی بودن یا خارجی بودن، برند، جنس و مدل در قیمت لوستر تاثیرگذار است. عموما لوسترهای ساخت داخل قیمت ارزان تری دارند و همینطور لوستر های برنزی از سایر لوستر ها گران قیمت ترند. برای اطلاع از قیمت انواع لوسترهای داخلی و خارجی و اطلاع کامل از قابلیت های آنها با ما تماس بگیرید.

چراغ خارج ساختمان که به آن چراغ پارکی نیز گفته می شود و مناسب حیاط و دیوار خارج خانه است عموما دارای یک محفظه اند که لامپ درون آن قرار میگیرد. این چراغ ها تنوع کمتری در ظاهر دارند اما از نظر مقاوت بسیار محکم اند. در مقابل چراغ دیوارکوب داخل ساختمان ظریف تر است و در طرح های بسیار گوناگونی عرضه می شود.

اتاق خواب محل ویژه ای برای انسان است. عموما نام اتاق خواب با آرامش و استراحت همراه است و انسان ها بعد از یک روز کار و زندگی برای ریفرش شدن و خوابیدن به یک اتاق خواب با کیفیت و زیبا نیاز دارند. از این رو نورپرداز اتاق خواب بسیار اهمیت دارد. ویژگی ای که لوستر اتاق خواب باید داشته باشد این است که با نوری آرامش بخش و ظاهری جذاب این احساس خوب را در آدم پدید بیاورد.

‫5/5 (1 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما