لوستر شاخه ای

نمونه کار شعرا نور

لوستر شاخه ای از مهم ترین و پراستفاده ترین انواع لوستر موجود در بازار است که طرفداران بیشماری دارد. خیلی از افراد وقتی اسم لوستر را می شنوند ناخودآگاه تصویر این نوع لوستر در ذهنشان نقش می بندد که دلیل آن فراگیری و استفاده بسیار زیاد از این لوستر است. لوسترهای شاخه ای در طرح های بسیار متنوعی موجود هستند که همین فرایند انتخاب لوستر مناسب را برای افراد جذاب و البته چالش برانگیز میکند. در ادامه این مقاله به بررسی انواع مختلف لوسترهای شاخه ای محبوب می اندازیم و راهنمایی هایی در زمینه خرید لوستر به شما ارائه میکنیم تا هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع لوستر شاخه ای پر استفاده

قبل از معرفی انواع مختلف این لوستر ابتدا ببینیم که اصلا لوستر شاخه ای چیست و تفاوت آن با سایر لوسترها در چیست؟ همانطور که از نام این لوستر مشخص است اصلی ترین ویژگی آن شاخه ای بودنش است که در تعداد مختلفی از شاخه ها تولید میشوند و لامپ و چراغ نیز در انتهای شاخه ها قرار میگیرند. برای نام گذاری و سایز بندی نیز از همین تعداد شاخه ها استفاده میشود. اما با وجود اینکه شاخه ای بودن اصلی ترین ویژگی این لوستر است اما تنوع به قدری زیاد است که در مواقعی دسته بندی لوسترها را دشوار میکند. برای همین در ادامه به معرفی انواع این لوستر و ویژگی های آن میپردازیم؛ انواع آن را بر اساس جنس استفاده شده در آنها و نوع طراحی و موارد استفاده را بررسی میکنیم و همچنین به معرفی مطرح ترین مارک های تولید این لوستر میپردازیم.

سایر محصولات شعرا نور » قیمت چراغ آویز

لوستر شاخه ای باکارا

انواع لوستر شاخه ای بر اساس جنس

در لوسترهای شاخه ای شاید بتوان گفت جنس بدنه از سایر لوسترها مهم تر باشد زیرا بخش زیادی از لوستر شامل بدنه و شاخه ها تماما از این جنس هستند. پر استفاده ترین مواد استفاده شده در بدنه لوسترهای شاخه ای:

لوستر شاخه ای

کریستال

کریستال و یا بلور از موادی است که ظاهر بسیار جذابی به خصوص برای تولید لوستر دارد. در ابتدا از دست برای تراش کاری و تولید لوسترهای کریستالی استفاده می شد که فرایند بسیار سختی بود که باعث گران شدن آنها میکرد اما امروزه با دستگاه به راحتی میتوان لوسترهای بلوری و کریستالی بسیار زیبایی تولید کرد که چشم هر بیننده ای را خیره کند.

چوب

در بسیاری از لوسترها از چوب استفاده می شود که دلایل زیادی دارد از جمله زیبایی و سادگی، سبکی و ارزانی. استفاده ی از چوب در لوسترهایی با طرح های مدرن تر و فانتزی تر نتیجه ی بهتری میبخشد که به علت ذات سبکی و سادگی چوب است. اما هنگام انتخاب چوب باید به کیفیت آن دقت زیادی کرد تا در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوت بالایی داشته باشد و همچنین در برابر بید زدگی مصون بماند.

استیل

لوستر شاخه ای از جنس استیل یکی از لوسترهای فلزی است که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است اما قیمت بالای استیل باعث باعث شده قیمت تمام شده ی این لوسترها زیاد باشد در نتیجه بسیاری از تولیدکنندگان از فلزات دیگر و آبکاری استفاده میکنند تا بتوانند ظاهری شبیه به استیل اما به قیمت ارزان تری تولید کنند.

برنز

برنز جزو آلیاژ های فلزی گران قیمت حساب می شود که همین امر باعث شده لوسترهای شاخه ای ساخته شده از برنز بسیار قیمت گرانی داشته باشند. اما دوام بالایی که برنز در شرایط مختلف دارد و همچنین ارزش مادی خود برنز خرید این لوسترها را منطقی میکند اما به شرط آنکه از استفاده کامل از برنز مطمئن بود که در حال حاضر به دلیل قیمت بالای آن کمتر اتفاق می افتد.

برنج

برنج آلیاژی است که از برنز قیمت کمتری دارد اما شکل ظاهری و مقاومت و کیفیت آن تقریبا مانند برنز است که باعث می شود استفاده از آن مناسب باشد. همچنین انعطاف پذیری بالای برنج باعث میشود با آن بتوان طرح های بسیار متنوع و جذاب تولید کرد. اما در همین برنج نیز گاهی از فلزات ارزان تر استفاده میشود تا قیمت آن کمتر شود که اما این موضوع باعث افت کیفیت آن میشود.

آلومینیوم

آلومینوم یکی از پراستفاده ترین فلزات در تمام صنایع است که در صنعت لوستر سازی نیز به دلیل وزن کم آن، مقاومت بالا در برابر خوردگی و قیمت مناسب استفاده زیادی از آن می شود. به طور معمول برای تولید لوسترهای آلومینیوم از روش دایکاست استفاده میشود که به معنی ریخته گری تحت فشار است. از همین جهت به این لوسترها آلومینوم دایکاست نیز میگویند.

تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

سایر محصولات شعرا نور » قیمت لوستر روستیک

انواع لوستر شاخه ای
لوستر شاخه ای باکارا

انواع لوستر شاخه ای بر اساس نوع آن

تقریبا چند دهه ای است که لوسترها رفته رفته جای خودشان را در تمام فضاها باز کرده اند و دیگر به سختی میتوان خانه ای را بدون لوستر تصور کرد. هنگامی که ناگهان افراد به طور بی سابقه ای به دنبال تهیه لوستر رفتند، شرکت ها و تولید کننده های زیادی به این عرصه وارد شدند تا بتوانند نیاز افراد را پاسخ دهند. از این رو طرح های بسیار زیاد و متنوعی در تمام نقاط دنیا شکل گرفت. بسیاری از این طرح ها تخصصی اند و فقط مناسب یک قسمت مانند آشپزخانه یا اتاق خواب اند اما بسیاری از طرح ها گسترده اند و در هر جایی میتوان از آنها استفاده کرد. 

اگر بخواهیم لوسترهای شاخه ای را بر اساس نوع قرارگیری دسته بندی کنیم میتوان گفت این لوسترها هم به صورت دیواری وجود دارند و هم به صورت سقفی. لوسترهای دیواری یا دیوارکوب انواع بسیار متنوعی دارند که یکی از مهم ترین آنها شاخه ای است که میتوانید برای خرید لوسترهای دیوارکوب با شعرا نور در ارتباط باشید. اما لوسترهای شاخه ای برای سقف به دلیل استفاده بسیار زیاد از آنها تنوع بالاتری هم دارند.

موضوع مهم دیگر هنگام انتخاب لوستر شاخه ای تعداد شاخه های آن است. هر چه تعداد شاخه ها یا شعله های لوستر بیشتر باشد، ظاهر آن شلوغ تر و تجملی تر می شود و البته قیمت آن افزایش میابد. هنگام خرید باید تصمیم بگیرید که یک لوستر ساده تر با شاخه های کمتر به باقی فضای شما بیشتر میخورد و مناسب تر است یا یک لوستر پر شاخه و شلوغ.

مورد مهم دیگر جهت قرار گیری لامپ ها و شاخه ها در این لوسترهاست. به طور کلی این جهت میتواند در سه سمت رو به بالا، موازی و رو به پایین باشد. در لوسترهایی که جهت شاخه و لامپ رو با بالاست نور به سقف میخورد و بعد از شکسته شدن در اتاق پخش می شود که باعث میشود هم سقف روشن شود هم نور اتاق ملایم و آرامش بخش باشد. اگر جهت لامپ ها رو به پایین باشد محیط زیرش را مستقیم روشن میکند و مناسب فضاهایی است که به نور زیاد و متمرکزی نیاز است. و حالت میان این دو یعنی وقتی که لامپ ها نورشان را موازی سطح بتابانند نور مستقیم به دیوار میتابد و ظاهر متفاوتی را ایجاد میکند.

قیمت لوستر شاخه ای
لوستر شاخه ای باکارا
لوستر کلاسیک شاخه ای طبقاتی

لوستر کلاسیک شاخه ای طبقاتی

یکی از سبک های بسیار مهم هنگام خرید لوستر که از گذشته بوده، به نام سبک کلاسیک شناخته می شود. سبک کلاسیک که برای همه ما آشناست و نمونه های آن را از گذشته دیده ایم همچنان از طرح های مهم و پرفروش است. این طرح ظاهر نسبتا تجملاتی دارد و در فضاهایی که استفاده می شود حس سنگینی و وقار را منتقل میکند. 

لوسترهای کلاسیک عمدتا دارای شاخه هستند که لامپ ها به آن وصل می شوند. کریستال یکی از اجزایی است که در این لوسترها به وفور استفاده می شود و دلیل آن ظاهر زیبا و چشم نواز کریستال است که وقتی نور به آن میتابد نور را به زیبایی منعکس میکند و درخشندگی دلپذیری را ایجاد میکند.

در فضاهای بزرگی که به نور زیادی نیاز است استفاده از لوسترهای طبقاتی منطقی است. لوسترهای طبقاتی عموما به ظاهر لوسترهای شاخه ای هستند به طوری که در چند ردیف شاخه ها روی هم سوار می شوند که باعث میشود حجم این لوستر ها بسیار بیشتر شود و لامپ و چراغ های بسیار بیشتری روی آن قرار بگیرد. در مجموع لوسترهای شاخه ای طبقاتی مناسب فضاهای بزرگ است که این لوستر از سقف آویزان شود و بتواند فضای زیادی را روشن کند، و به دلیل زیبایی و عظمتی که دارد به محیط زیبایی ببخشد.

🢀 خرید لوستر کلاسیک

خرید لوستر طرح باکارا فرانسه

باکارا یا باکارات (baccarat) نام یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوستر در دنیاست که امروزه همچنان به تولید لوستر می پردازد. در قرن 19 به دلیل هزینه گزافی که لوسترهای تولیدی باکارا داشت خرید آن تنها از عهده اشراف و ثروتمندان بر می آمد و عموما برای جشنواره ها و تالارها استفاده میشد. امروزه مانند اون دوران نیست و افراد بیشتری توانایی خرید لوسترهای باکارا را دارند هر چند که هنوز هم این لوستر ها جزو لوسترهای اعیانی و شیک حساب میشوند که قیمت بیشتری از عمده ی لوسترهای دیگر دارند. از دلایل این اختلاف قیمت ارزشی است که باکارا به اصالت و کیفیت محصولاتش می دهد در مقابل به عنوان مثال صنعت مادی گرایانه ی چین که محصولات را در پایین ترین حد قیمت نگه میدارد.

شعرا نور به عنوان نمایندگی محصولات باکارات فرانسه در ایران انواع لوسترها و چراغ های این برند را در بالاترین سطح کیفیت ارائه میدهد. شاید بتوان گفت این لوستر برای هر کسی مناسب نباشد اما ما اعتقاد داریم مشتریان ما افراد خاصی هستند که به کیفیت و اصالت اهمیت میدهند و برایشان زیبایی جزو اولویت های اصلی است.

🢀 خرید لوستر باکارات

خرید لوستر طرح باکارا فرانسه
قیمت لوستر طرح مورانو ایتالیا

قیمت لوستر طرح مورانو ایتالیا

مورانو در اصل نام یک جزیره است در ونیز ایتالیا که به خاطر صنعت شیشه خودش از گذشته های دور و از زمان رومیان مشهور بوده است. با پدید آمدن لوستر شیشه گران مورانو با دست به تراشیدن کریستال ها و بلورهای زیبایی کردند که به ایجاد و پدید آمدن لوسترهای زیبایی انجامید. هر چند که امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر کمتر به طور مستقیم از دست برای تولید لوستر استفاده می شود اما همچنان لوسترهای مورانو به نامی ماندگار در زیبایی و ظرافت در لوستر تبدیل شده اند که با شنیدن آن از دیدن یک لوستر زیبا و خیره کننده انتظار دیگری نمیتوان داشت.

دیدن هنر ناب ونیز ایتالیا که به عنوان یکی از مهدهای هنر دنیا شناخته می شود جذاب است و اینکه بتوانی این هنر را هر روز در برابر دیده خود ببینی و از آن برای روشنایی خانه ات استفاده کنی بر جذابیت آن می افزاید. خرید این لوستر مناسب افراد هنر دوست است که به هنر اهمیت زیادی میدهند و برای آن هزینه می کنند. برای تهیه و اطلاع از قیمت انواع لوستر طرح مورانو با شعرا نور در ارتباط باشید. ما از راهنمایی شما برای ایجاد فضایی دلنشین در خانه و محل زندگیتان خوشحال می شویم.

🢀 خرید لوستر مورانو

سایر محصولات شعرا نور » قیمت لوستر خطی

مرکز فروش لوازم لوستر شاخه ای تهران

لوسترها از بخش ها و اجزای مختلفی تشکیل می شوند که بسته به نوع لوستر تفاوت دارند. از بخش های مهم ظاهری مانند بدنه اصلی و لامپ ها گرفته تا بخش های کوچک تر و جزئی تر مانند سرپیچ ها. مهمترین لوازم لوستر شاخه ای:

بدنه: بدنه یا تنه ی لوستر شاخه ای مهمترین بخش این لوستر است که بیشترین متریال در آن استفاده می شود و ظاهر کلی لوستر را شکل می دهد. همانطور که قبل تر معرفی کردیم این جنس بدنه میتواند انواع بسیار متنوعی را شامل شود که هر کدام نکته خاص خود را دارند.

کریستال: در بسیاری از لوسترهای شاخه ای از کریستال استفاده می شود که به لوسترهای کریستالی معروف اند. این استفاده به دو نوع است یا کریستال نقشی در قسمت های اصلی لوستر دارد مانند جنس شاخه های آن، و یا به صورت تزئینی از لوستر آویزان می شود. به دلیل استفاده زیاد از کریستال در لوستر تنوع آنها از نظر ظاهری بالاست و به طور کلی در دو رنگ سفید و شامپاینی تولید می شوند.

لوازم لوستر شاخه ای کریستال

شید یا کلاهک: کلاهک لوستر که به آن شید نیز گفته می شود در برخی لوسترها استفاده میشود و بیشتر جنبه تزئینی دارند چون بخشی از نور را میگیرند و کم میکنند. پس اگر محیط روشنی میخواهید بهتر است از یک منبع نور دیگر نیز در کنار لوستر شاخه ای با کلاهک استفاده کنید. اما هنگام خرید شید باید از جنس آن اطلاع داشته باشید چون اگر جنس مرغوبی نداشته باشد به راحتی میشکند و شما مجبور به تعویض آن می شوید. شید ها از جنس های مختلفی مانند کاغذی، طلقی، پارچه ای و… در بازار وجود دارند.

خرید شید کلاهک در تهران

لامپ: لامپ اصلی ترین قسمت لوستر است و وظیفه اصلی لوستر را اجرا میکند. تنوع لامپ های موجود فراتر از حدی است که بتوان معرفی کرد اما میتوان گفت لامپ های تنگستنی به علت مصرف بسیار زیاد انرژی تقریبا منسوخ شده اند و الان به طور عمده از لامپ های کم مصرف استفاده میشود. همچنین لامپ های LED و همینطور SMD روز به روز مصرفشان بیشتر میشود که به دلیل قابلیت های خوبشان مانند مصرف بسیار کم و کوچکی و قابلیت تغییر رنگ است.

خرید انواع لامپ برای لوستر

سرپیچ: مطمئنا اهمیت سرپیچ به اندازه خود لامپ بالاست زیرا بدون سرپیچ لامپ روشن نمیشود و نوری نمیدهد. سرپیچ ها از سه بخش تشکیل می شوند بخش اول که بدنه است و باید از جنس مواد نارسانا مانند پلاستیک یا سرامیک باشد، ریل سرپیچ که لامپ را در جای خود محکم نگه میدارد و پلاتین که وظیفه انتقال برق را بر عهده دارد. برای سرپیچ ها تنوع زیادی موجود است که موقع انتخاب باید ویژگی های آنها را در نظر گرفت.

لوازم لوستر شاخه ای تهران سرپیچ

البته این موارد تنها چند نمونه از مهمترین لوازم لوستر شاخه ای است و موارد دیگری مانند سیم ها، ترانس ها، واشر ها و خیلی موارد دیگر در لوسترها استفاده میشود. 

بسیاری از افراد لوسترهایی دارند که برای بعضی از لوازم آنها مشکلی پیش آمده یا کیفیت خود را از دست داده اند. ما در شعرا نور برای این مواقع لوازم جانبی لوسترها را به طور کامل ارائه می دهیم تا افراد بدون دردسر نیازشان را بر طرف کنند. برای تهیه انواع کریستال لوستر، انواع شیدها و کلاهک ها، لامپ های مختلف و متنوع و موارد دیگر با مرکز فروش لوستر در تهران (شعرا نور) در ارتباط باشید.

شماره های تماس با شعرا نور:

02133972729 و یا 09123430796 

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

با توجه به تنوع بسیار بالای انواع لوستر افراد انتخاب های زیادی دارند که با توجه به سال و مد، فروش لوسترهای یک نوع افزایش یا کاهش میابد. اما لوسترهای شاخه ای که از گذشته بیشترین فروش را در بین لوسترها داشته اند هنوز هم از پرفروش ترین لوسترها هستند بخصوص مدل های کریستالی آنها که مورد استقبال خوب افراد واقع می شوند.

برای ساخت لوسترها از هر ماده ای که مناسب باشد میتوان استفاده کرد و روز به روز هم ماده های جدیدی اضافه میشوند که هم کارایی بالایی دارند هم ظاهر جذابی. اما به طور معمول و آن طور که رایج است لوسترها از این مواد ساخته می شوند: چوب، پلاستیک، سرامیک، کریستال و بلور و انواع فلزات و آلیاژات فلزی مانند برنز، برنج، آلومینیوم، آهن و استیل

لوسترهای مورانو لوسترهای زیبا و هنری ای هستند که در قالب لوسترهای تجملاتی و با کلاس عرضه می شوند و دارای ویژگی هایی مانند دقت و ظرافت در طراحی، توجه به جزئیات واستفاده از مواد با کیفیت در طراحی است.

باکارا یکی از مشهورترین برند های تولید کننده لوستر است که از گذشته با تولید محصولات خیلی خاص و ویژه شناخته شده است. در گذشته و در قرن 19 خرید این لوسترها تنها از توان اشراف و اعیان بر می آمد به دلیل اینکه با دست درست می شدند، اما امروزه قیمت آن به حدی هست که افراد خیلی بیشتری توان خرید آن را دارند اما هنوز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و دقت در جزییات قیمت گران تری نسبت به سایر لوسترهای بازار دارند.

به طور کلی بدنه و لامپ ها اصلی ترین مواردی هستند که برای لوستر در نظر گرفته می شوند، اما لوسترها پر از موارد ریز دیگری هستند مانند سرپیچ ها و واشرها. همچنین با توجه به نوع لوستر این موارد میتواند متفاوت باشد، مثلا در بسیاری از لوسترها کریستال جزو بخش های مهم لوستر است و در بعضی از لوسترها شید یا کلاهک استفاده می شود.

‫5/5 (1 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما