لوستر خطی

نمونه کار شعرا نور

خرید انواع لوستر خطی در تهران

لوستر یکی از اساسی ترین اجزای ساختمان های مدرن است و میتوان گفت که به نوعی چشم خانه است. یک لوستر زیبا و شیک میتواند به کل ظاهر خانه را عوض کند و باعث شود بیننده از دیدن آن لذت ببرد. لوستر خطی یا لاینر لوستر مدرنی است که عموما در خانه هایی با سبک مدرن و جدید به وفور استفاده می شود. همچنین به سبب ظاهرشان مناسب بالای میزهای غذاخوری هستند در نتیجه نه تنها در خانه های مدرن بلکه در رستوران ها و کافه ها نیز بسیار استفاده میشوند و استفاده از آن ها بسیار مناسب است. در ادامه میخواهیم به معرفی انواع لوسترهای خطی بپردازیم و ببینیم که هر کدام برای چه شرایطی مناسب تر است که هنگام خرید اطلاعات کاملی داشته باشیم.

شعرانور مجموعه کاملی از انواع لوسترهای خطی را با بالاترین کیفیت عرضه میکند. فروشگاه مرکزی ما برای حضور فیزیکی اشخاص در تهران است اما امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور را در زمانی کوتاه فراهم کرده ایم تا هموطنانمان در سایر شهرستانها نیز بتوانند از خدمات ما استفاده کنند.

انواع لوستر linear

لوسترهای خطی تنوع زیادی دارند، از این جهت که میتوانند خیلی ساده باشند و از قرارگیری چند لامپ کنار هم در یک ردیف تشکیل شده باشند، و هم میتوانند خیلی پیچیده تر باشند. نکته ای که برای این لوسترها اهمیت دارد فضای مورد استفاده آن است زیرا استفاده از آنها در هر جایی مناسب نیست و فضاهای خاصی است که لوستر خطی میتواند بسیار مناسب باشد.

لوسترهای خطی بر اساس جنس

یکی از اصلی ترین مولفه ها برای خرید هر نوع لوستری جنس آن است. این جنس اصلی لوستر است که ماهیت آن را تعیین میکند. به همین منظور در ابتدا باید آنها را بشناسیم و یکی را انتخاب کنیم. به طور کلی برای لوستر ها از مواد مانند انواع فلزها و آلیاژهای فلزی، پلاستیک، چوب و کریستال استفاده میشود. از جمله بیشترین فلزاتی که استفاده میشود میتوان به برنز، برنج و آلومینیوم اشاره کرد.

اما برای لوسترهای خطی چطور؟ این لوسترها ماهیتی مدرن دارند و در طراحی مدرن سادگی و سبگی اهمیت دارد. از این رو برای جنس بدنه این لوستر ها از مترال ساده مانند چوب و پلاستیک های ساده زیاد استفاده میشود. اما این به معنی نیست که از سایر ماده ها به خصوص کریستال در این نوع لوسترها استفاده نمی شود، اما به نسبت سایر لوسترهای آویز و سقفی و… استفاده از کریستال در لوستر لاینر کمتر است. همچنین بر خلاف لوسترهای سنتی که از فلزات درخشان استفاده میشود، در لوستر خطی از رنگ های کدر و ساده بیشتر استفاده میشود.

خرید لوستر خطی
قیمت لوستر خطی

لوسترهای خطی از جهت نوع وصل شدن:

  • لوسترهای خطی دیواری که مستقیم به دیوار وصل میشوند و هیچ سیمی از آن دیده نمی شود.
  • لوسترهای خطی سقفی که مستقیم و بدون سیم به سقف وصل می شوند.
  • لوسترهای خطی آویز که از سقف با سیم آویزان میشوند. در این لوسترها باید یا ظاهر سیم جذاب باشد یا یک روکش مناسب برای آن کشیده شود تا زیبایی محیط حفظ شود.

برای گرفتن مشاوره و خرید انواع لوستر با شماره 02133972729 و یا 09123430796 تماس بگیرید.

لوسترهای خطی LED و SMD

لوستر خطی LED

لوستر خطی LED

استفاده از چراغ های LED برای لوستر به سبب مزیت هایی که دارد انتخاب بسیار مناسبی است. از جمله مزیت های آن سبک بودن، زیبایی و قابلیت تغییر رنگ آن است. لامپ های LED به دو نوع اند: لامپ‌های تک‌رنگ به نام هایپاور ال ای دی که رنگشان تغییر نمیکند و نوع دوم به نام لامپ مولتی کالر ال ای دی که رنگ آنها به رنگ‌هایی مثل آبی، بنفش و قرمز، تغییر میکند. ال ای دی به خصوص برای لوسترهای خطی مناسب است زیرا به سبب ماهیت مدرن و بعضا ساده ی این لوسترها هماهنگی خوبی با LED دارد.

لوستر خطی SMD

لوستر خطی SMD

لامپ SMD شباهت های زیادی به LED دارد اما کم مصرف تر و پرنورتر است. SMD بر روی صفحات الکترونیکی نصب می شود اما مانند LED از صفحه عبور نمیکند. از جمله مزیت های آن چراغ های کوچک آن است که باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر لوستر می شود. استفاده از لامپ SMD به سبب ذات مدرن لوسترهای خطی و ظاهر آنها بسیار مناسب است. همچنین قابلیت ایجاد رنگ های متنوع برای SMD مانند LED باعث میشود این لوسترهای خطی گزینه بسیار مناسبی برای خرید و استفاده در فضاهای مدرن باشند.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر کاردی

لوسترهای خطی کلاسیک و مدرن

در یک نگاه لوسترهای لاینر یا خطی در کل لوسترهای مدرنی هستند. اما طراحی لوسترها بسیار گسترده است و طراحانی هستند که برای طراحی های مدرن خودشان از المان های کلاسیک کمک میگیرند. برای لوسترهای خطی نیز همین اتفاق افتاده و لوسترهای لاینر با ظاهر کلاسیک نیز تولید می شوند که محبوبیت خوبی نیز پیدا کرده اند. در ادامه به بررسی لوسترهای خطی مدرن و لوسترهای خطی کلاسیک می پردازیم.

قیمت لوستر خطی کلاسیک

به طور کلی سبک کلاسیک در طراحی و دیزاین سبکی است که در چند صد سال اخیر رایج بوده و مشخصه های خاصی مانند پیچیدگی ظاهری و ظاهر غیر ساده و استفاده از رنگ های درخشان نقره ای و طلایی دارد. یکی از مشخصه هایی که در لوستر کلاسیک زیاد دیده می شود استفاده از کریستال است. کریستال از قدیم یکی از مواردی بوده که در لوسترها به خاطر زیبایی نور پس از برخورد با آن بسیار استفاده می شده و همچنان جز محبوب ترین اجزا برای خرید انواع لوستر است. با این اوصاف میتوان گفت لوسترهای خطی کلاسیک امروزه به لوسترهایی میگویند که خصوصیات خطی بودن و قرار گرفتن لامپ ها در یک ردیف طولانی را در کنار استفاده از المان های کلاسیک مانند استفاده از رنگ های نقره ای و طلایی و استفاده از کریستال را داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت این لوسترهای خاص و ویژه با مجموعه ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نیز بهره ببرید.

قیمت لوستر خطی مدرن

لوسترهای خطی عموما لوستر مدرن حساب می شوند از آنجا که در گذشته لوستر ها و چراغ ها همگی به صورت دایره وار و حول یک محور خاص بوده اند. اما در طراحی مدرن ابعاد و اجسام با زاویه های تیز مانند مربع و مستطیل و همینطور خط به وفور استفاده  میشوند. همین باعث شده لوسترهایی به شکل های هندسی متنوع از جمله خطی به وجود بیاید. لوسترهای خطی عموما ظاهری ساده و مینیمال دارند و از المان های کمی در آنها استفاده میشود که یکی از ویژگی های طراحی مدرن است. محبوبیت روز افزون این لوسترها باعث به وجود آمدن طرح های متنوع با ویژگی های خاص شده است.

خلاقیت و ایجاد طرح های جدید برای این لوستر باعث شده محبوبیت آن افزایش یابد و بسیاری درصدد خرید آن برایند. ما در شعرا نور انواع مختلف لوستر Linear را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه میکنیم.

تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر اتاق خواب

فضاهای مناسب برای نصب لوستر خطی

نورپردازی اگر نگوییم اصلی ترین بی شک یکی از اصلی ترین مواردی است که میتواند ظاهر یک فضا را تحت تاثیر قرار دهد. انسان ذاتا به نور علاقه دارد و این نور میتواند با انسان صحبت کند و ارتباط بر قرار کند؛ به شرط آنکه درست و مناسب باشد. لوسترهای خطی برای نورپردازی بسیار مناسب اند زیرا حالت خطی آنها و نوری که تولید میکنند یک محدوده خاص را روشن میکند که ما میخواهیم، پس باید در انتخاب محل و فضایی که میخواهیم از لوستر استفاده کنیم دقت بالایی داشته باشیم.

در ادامه به بررسی 4 فضایی که استفاده از لوستر لاینر بیشترین تناسب و سنخیت را دارد میپردازیم.

برای نورپردازی میز غذاخوری

شاید بتوان گفت مناسب ترین استفاده از لوستر خطی این مورد باشد. چه یک رستوران شیک، چه یک رستوران فست فود، چه در اتاق غذاخوری و چه بالای یک میز غذاخوری ساده. این چراغ ها به سبب ظاهر خطی ای که دارند نور را در طول پخش می کنند نه مانند لوسترهای سنتی و دایره وار. در نتیجه برای میز های غذاخوری که عمدتا به شکل مستطیل های طولانی هستند این لوستر به شدت کاربردی است. به خصوص هر چه میز بزرگتر باشد و تعداد افراد بیشتری از آن استفاده کنند نورپردازی مناسبی که لوستر خطی میکندبیشتر دیده می شود؛ از این جهت است که بسیاری از رستوران ها و غذاخوری ها به این لوستر روی آورده اند.

برای نورپردازی فضاهای باز بیرون ساختمان

فضای باز بیرون خانه مانند بالکن ها و تراس ها نیز یکی دیگر از مواردی است که از لوسترهای خطی زیاد استفاده میشود. به خصوص وقتی قصد تجمع و شب نشینی در فضای بیرون را داشته باشید این چراغ ها میتوانند فضای زیادی را نورانی کنند، به خصوص در فضای باز به دلیل هدر رفتن نور به اطراف اگر لوستر به حالت خطی و متمرکز باشد این اتلاف کمتر میشود و نور مفیدتر خواهد بود.

فضای مناسب برای لوستر خطی

برای نورپردازی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از حیاتی ترین بخش های یک خانه و قلب آن است. یک خانه هر چقدر هم که زیبا باشد تا وقتی آشپزخانه ی دلنشینی نداشته باشد نمیتواند احساس خوب در افراد ساکن در آنجا ایجاد کند. از این رو باید به نورپردازی آشپزخانه توجه ویژه ای داشت.

چراغ ها یا لوسترهای خطی از این جهت به عنوان لوستر آشپزخانه مناسب اند که میتوانند که نورپردازی را بنا به سلیقه افراد انجام دهند تا بهترین نتیجه حاصل شود. به خصوص آشپزخانه هایی که اپن دارند یا در وسطشان یک میز یا جزیره وجود دارد با قرار گرفتن این لوستر فضای مناسبی برقرار می شود.

برای نورپردازی سرویس بهداشتی و حمام

دلیل استفاده از لوستر خطی در سرویس های بهداشتی و حمام های لوکس به خصوص، طریقه تابش نور آن است؛ با کمی دقت میتوان از این لوسترها و چراغ ها به گونه ای استفاده کرد که فقط محیط مورد نظر روشن شود و بدون هیچ سایه ی اضافه ای که بر روی صورت فرد مقابل آینه بیوفتد. همچنین خود این لوستر ها کافی هستند برای ایجاد یک حمام دستشویی مدرن و شیک و آرامش بخش.

سایر محصولات شعرا نور » خرید لوستر شاخه ای

لوستر خطی باکارا

خرید لوستر لاینر مدرن

لوستر خطی یا لاینر (Linear) یکی از مدرن ترین و زیبا ترین انواع لوستر است که استفاده از آن دلایل زیادی دارد. در ادامه به بررسی چرایی خرید لوستر خطی میپردازیم.

در گذشته لوستر یک کالای تجملاتی حساب می شد که فقط افراد با سطح اجتماعی بالا و درامد زیاد قادر به خرید آن بودند. اما در چند دهه گذشته با در دسترس قرار گرفتن برق برای همه و رشد اقتصادی زیاد، در سراسر دنیا لوستر ها به سرعت جای خودشان را باز کردند و محبوب شدند. دیگه لوستر یک کالای تجملاتی حساب نمیشد و در هر خانه و ساختمانی تعدادی از آن پیدا میشد پس تولید کنندگان زیادی پا به عرصه تولید گذاشتند. این تولید کنندگان برای این که بتوانند در بازار رو به رشد لوستر باقی بمانند مجبور به خلاقیت برای طرح های جدید و کارامد بودند. از همین طرح های یک نوع لوستر زیبا به وجود آمد به اسم لوستر لاینر.

لوستر لاینر یا لوستر خطی بر خلاف سایر لوسترها بر محوریت یک نقطه مرکزی نیست یا به نوعی حالت شعاعی یا دایره ای ندارد. این طرح در ابتدا و برای مردمی که به اشکال دایره محور برای چراغ و لوستر عادت داشتند سنت شکن بود. اما با آمدن طرح های مدرن، ایجاد اشکال هندسی تازه و استفاده از خط های صاف این لوستر به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل شد. ابتکاراتی که میتوان با این مدل لوستر اجرا کرد بسیار زیاد است و مزایای آن نیز بسیار خوب است.

نورپردازی در این لوستر مانند لوستر های سنتی دایره ای نیست که در مرکز بیشترین نور را میدهند و هر چه در شعاع پیش رویم نور کمتر می شود. در لوستر خطی در امتداد لوستر و در طول نور ثابت میماند که همین امر برتری آن را در نورپردازی در شرایطی مشخص میکند. همانطور که در بخش های قبل همین مقاله گفته شد یکی از اصلی ترین جاهایی که این نوع لوستر استفاده می شود در اتاق های ناهارخوری یا بالای میز غذاخوری است. زیرا این میزها عموما برای راحتی به شکل مستطیل طراحی میشوند تا افرادی زیادی همزمان بتوانند از آن استفاده کنند. حال با یک لوستر دایره ای آویز یا سقفی در بالای میز، نور به شکل نا مساوی تقسیم میشود. اما در صورت استفاده از یک لوستر خطی همه ی افراد از یک نور یکسان بهره می برند و میتوانند از خوردن غذا لذت اضافه تری نیز ببرند.

قیمت انواع لوستر خطی

در بازار پرنوسان امروز ایران که ارز های خارجی دائما در حال تغییر هستند و در نتیجه آن قیمت تمام محصولات تحت الشعاع قرار میگیرند، هستند عده ای که این موقعیت سو استفاده میکنند و قیمت ها را بیش از حد عرف زیاد میکنند تا سود بیشتری ببرند. بنابراین لازم است قبل از خرید حتما اطلاع دقیقی از قیمت محصولات داشت تا بتوان خریدی با خیال راحت داشت. همچنین هستند افرادی که برای پایین نگه داشتن قیمت محصولات و لوسترهایشان، از کیفیت آنها می کاهند؛ به عنوان مثال در لوسترهای با جنس چوب از چوبی بی کیفیت استفاده میکنند که عمر کوتاهی دارد یا در لوسترهای فلزی از آلیاژهای ارزان تر و بی کیفیت تر استفاده میکنند. بنابراین پیشنهاد ما این است که در زمینه خرید انواع لوستر و لوستر خطی حتما به مقدار کافی اطلاعات داشته باشید و خرید کنید تا محصول با کیفیتی انتخاب کنید.

ما در شعرا نور سعی کرده ایم همواره به مشتریانمان احترام گذاشته و با کیفیت ترین محصولات را به آنها ارائه دهیم. با وجود اینکه این کیفیت بالا در برخی مواقع باعث می شود قیمت ها حداقل نباشند، اما ما اطمینان داریم که با توجه به کیفیت بالا، خرابی کمتر و عمر طولانی تر این لوسترها در طولانی مدت خرید با صرفه تری نیز داشته اید.

شما میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از جزئیات تمام لوسترهای خطی و قیمت آنها مطلع شوید.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر آویز حبابی

مزایای خرید از شعرا نور

شعرا نور مجموعه ای است برای لوستر. ما در شعرا نور لوستر طراحی میکنیم و میسازیم، لوسترهای زیبا و روز دنیا را برای در اختیار قرار دادن به هموطنان به ایران وارد میکنیم، تمام خدمات لوستر را انجام می دهیم، به خرید و فروش لوسترهای دست دوم میپردازیم و مشاوره های تخصصی در زمینه نور و نورپردازی ارائه میدهیم. همه ی این کارها توانسته ما را به عنوان مرجع لوستر برای افرادی که قصد دارند محیط زندگی زیبایی داشته باشند تبدیل کند.

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

لوستر خطی لوستری است که تمام چراغ های آن در یک ردیف قرار دارند و مانند لوسترهای سنتی شعاعی نیستند. این نکته این مزیت را به لوستر می دهد که فضا را به صورت دلخواه و در طول روشن میکند. در نتیجه بسیاری از افراد اقدام به خرید این لوستر میکنند تا در بالای میز های طولانی، بالای اپن آشپزخانه و یا هرجای دیگری که طولی بودن آن بکار بیاید استفاده کنند.

این لوسترها اولا از بعد نحوه اتصال به سه بخش دیواری، سقفی و آویز تقسیم می شوند. و از بعد مدل و طرح آن به دو مدل کلاسیک و مدرن میتوان آنها را ارائه داد. همچنین با توجه به چراغی که در آن استفاده میشود و LED و SMD بودن نیز میتوان آنها را شناخت.

امروزه استفاده و کاربرد این لوسترها محدود نیست و در هر جایی و هر زمینه ای میتوان از آنها استفاده کرد. اما اصلی ترین مکان هایی که بیشترین استفاده را دارند در بالای میزهای غذاخوری و رستوران ها و فست فودها، بالای اپن آشپزخانه، در حمام ها و سرویس های بهداشتی و در فضای باز و بالکن ها و تراس هاست.

با توجه به یک سری عوامل مانند جنس استفاده شده برای لوستر خطی که میتواند چوب، فلز یا خیلی مواد دیگر باشد، اندازه متریال به کار رفته در آن و نوع آن، قیمت این لوسترها با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین اگر این لوسترها تولید داخل باشند با قیمت لوسترهای وارداتی از برندهای معروف دنیا متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع لوستر خطی با ما در تماس باشید.

لامپ های SMD که برای این لوستر ها استفاده میشوند شباهت زیادی به لامپ های LED دارند اما مزیت آنها این است که بسیار کم مصرف ترند و نور خیلی بیشتری نیز تولید میکنند. در نتیجه میتوان از چراغ های کوچکتری استفاده کرد که زیبایی بیشتری به این لوسترها می دهند.

‫5/5 (1 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما