خرید و فروش، احیا و تعمیر لوستر دست دوم

نمونه کار شعرا نور

لوستر دست دوم شعرا نور

خرید و فروش لوستر دست دوم به دو صورت در شعرا نور انجام می شود:

تعویض لوستر قدیمی با لوستر نو

اگر شما لوستر قدیمی ای دارید و قصد دارید بجای آن یک لوستر نو تهیه کنید، میتوانید لوستر قدیمی خود را به شعرا نور داده و یک لوستر نو از مجموعه بردارید. مسلما بسته به ارزش لوستر قدیمی شما، از هزینه لوستری که از شعرا نور تهیه میکنید کم می شود.

فروش یا خرید مستقیم لوستر دست دو

با توجه به استقبال افراد، شعرا نور این امکان را ایجاد کرده است تا افراد لوسترهای قدیمی خود را به صورت آگهی در سایت قرار دهند تا افرادی که دنبال خرید این لوسترها هستند، آنها را پیدا کنند. در این حالت شعرا نور به عنوان واسط بین خریدار و فروشنده عمل میکند.

مهم ترین محصولات شعرا نور » لوستر مورانو و لوستر باکارات 

خرید و فروش لوستر قدیمی

خرید و فروش لوستردست دوم

اکثر افراد وقتی دنبال فروش لوستر قدیمی و استفاده شده خود هستند، یا وقتی می خواهند یک لوستر دست دوم خریداری کنند به سراغ سایت های معروف خرید و فروش آنلاین مانند دیوار یا شیپور می روند. در ادامه شرایط خرید و فروش در این سایت ها را و سایت شعرا نور را معرفی می کنیم و به مقایسه بین آنها می پردازیم تا افراد بدانند با توجه به نیازشان از کدام یک استفاده کنند.

سایت های خرید و فروش آنلاین معروف:

در این سایت ها مانند دیوار و شیپور افراد لوسترهای قدیمی و استفاده شده خود را برای فروش میگذارند و افرادی که دنبال خرید لوستر دسته دو هستند به این سایت ها مراجعه کرده و بین نمونه های موجود انتخاب می کنند. پس از انتخاب با کسی که آگهی فروش لوستر را گذاشته تماس میگیرند و در صورت رضایت با او قرار گذاشته و می روند لوستر را از او خریداری می کنند.

در این حالت سایت ها فقط نقش واسط را بازی می کنند و خریدار را به فروشنده می رسانند و همه چیز بین آن دو اتفاق می افتد.

مزیت: به دلیل شناخته شده بودن افراد زیادی در این سایت ها لوستر خود را برای فروش میگذارند و چون اکثرا هم عکس محصول خود را می گذارند دست خریدار برای تصمیم گیری و انتخاب بین تعداد زیادی محصول باز است.

ایراد: چون همه چیز بین خریدار و فروشنده که هر دو افراد بدون تخصص در زمینه لوستر اند اتفاق می افتد ممکن است مشکلاتی پیش بیاید؛ مانند عدم اطلاع از قیمت صحیح خرید و فروش یا سالم نبودن و دارای ایراد بودن لوستر

خرید لوستر دست دو

سایت شعرا نور:

در شعرا نور طریقه خرید و فروش لوستر دست دوم به این گونه است که فردی که قصد فروش لوستر دست دوم را دارد با شعرا نور ارتباط برقرار می کند و عکس محصول خود را می فرستد. سپس لوستر تعیین قیمت شده و در صورت درخواست از او خریداری می شود.

پس از فروش فرد هم میتواند مبلغ در نظر گرفته شده را بگیرد و هم میتواند از آن به عنوان credit استفاده کند، به این صورت که هنگام خرید لوستر جدید آن مبلغ از هزینه محصولی که او میخواهد تهیه کند کسر می شود. این امکان به خصوص برای افرادی که میخواهند لوستر قدیمی خود را با لوستر جدیدتری عوض کنند مناسب است.

در شعرا نور پس از خریده شدن لوسترهای دست دوم به آنها رسیدگی می شود و احیا می شوند. در صورت نیاز رنگ کاری و آبکاری می شوند و بعضی از قطعات آنها عوض می شود. سپس فردی که دنبال خرید لوستر دست دوم است با شعرا نور تماس میگیرد و نیازش را میگوید. و متخصصان شعرا نور با توجه به نیاز فرد لوسترهای مناسب برای او را معرفی می کنند که همگی احیا شده اند و ظاهر یک لوستر نو را دارند و فرد می تواند انتخاب کند.

مزیت: مزیت اصلی در این سایت این است افراد وارد به لوستر در خرید و فروش آن دست دارند و می توانند ایرادات را تشخیص دهند و آنها را اصلاح کنند و لوستر را احیا کنند تا خریدار لوستر را با اطمینان خاطر خریداری کند. همچنین چون به بازار لوستر اشراف کامل دارند میتوانند قیمت گذاری محصولات را به شکلی درست و عادلانه انجام دهند. 

ایراد: به دلیل اینکه شعرا نور میخواهد تنها لوسترهای با کیفیت را بفروش برساند ممکن است هر لوستری را برای خرید قبول نکند و در نتیجه تنوع محصولات برای انتخاب کمتر و محدود تر می شود.

به طور کلی می توان گفت شعرا نور در زمینه خرید و فروش لوسترهای دست دوم به صورت تخصصی کار می کند. یعنی تمرکز خود را بر لوسترهای با ارزش و کیفیت و آنتیک قدیمی گذاشته است، لوسترهایی که هنوز بسیار زیبا تلقی می شوند و کاملا ارزش احیا و استفاده را دارند.

در سایت های دیوار و شیپور به طور کلی لوسترهای ارزان و دم دستی خرید و فروش می شوند و قدر لوسترهای با اصالت، آنتیک و با ارزش کمتر دانسته می شود. اما در شعرا نور هدف ارزش آفرینی دوباره برای لوسترهای با ارزش است.

تماس با شعرا نور

لوستر یکی از مهم ترین بخش های هر فضایی است که به شدت می تواند در ظاهر تاثیرگذار باشد. هدف شعرا نور این است به شما کمک کند مناسب ترین لوستر را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. تنوع در ارائه محصولات داخلی و خارجی توسط ما این امکان را به شما می دهد تا در میان رنج وسیعی از لوسترهای زیبا بهترین لوستر را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات و مشاوره رایگان ما برای خرید لوستر با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-33972729      09123430796

همچنین می توانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

احیا لوستر دست دوم و قدیمی

بسیاری از لوستر ها هستند که به خوبی کار می کنند اما گذر زمان باعث شده زیبایی خود را از دست دهند. به بازگرداندن زیبایی گذشته و حتی بهتر کردن آن از قبل احیا لوستر می گویند. احیا لوستر به طور کلی در بخش های زیر صورت میگیرد:

احیا لوستر قدیمی

رنگ کاری: بعضی از لوستر ها به مرور زمان رنگ خود را در قسمت هایی از دست می دهند که باعث دو رنگ شدن لوستر می شود، یا رنگ آنها به کلی تغییر می کند. در این صورت میتوان با رنگ کاری لوستر را دوباره زیبا و جذاب کرد.

آبکاری: آبکاری نیز یکی از کارهای دیگری است که برای نوسازی و زیباسازی لوسترهای قدیمی استفاده می شود. آبکاری بعد از چند سال احتمال بالایی دارد که از بین برود اما می شود آن را احیا کرد. بخش های فلزی لوستر با آبکاری نو می شوند و جلا می یابند.

عوض کردن اجزا و قطعات لوستر: در برخی مواقع یک قسمت در لوسترهای قدیمی باید تعویض شود تا لوستر جان تازه ای بگیرد. میتوان با تعویض قطعاتی از لوسترها، هم آن را تبدیل به لوسترهای نو و مدرن کرد و آنها را احیا کرد که متفاوت با لوستر اولیه باشد و حتی از اول آن هم بهتر شود. یکی از اصلی ترین این تعویض ها برای تعویض آویزهای کریستالی است؛ زیرا این کریستال ها هم ممکن است شکسته باشند یا تعدادیشان گم شده باشد، در کل می توان کریستال های قدیمی را با کریستال های نو و زیبا تر جایگزین کرد.

تغییر در اندازه و سایز لوستر: این امکان وجود دارد که بنا به نیاز سایز لوستر را کوچکتر یا بزرگتر کرد تا نیاز مشتری پاسخ داده شود.

در کل باید گفت میتوان همان لوسترهای قدیمی را با یک سری تغییرات و تعویض قطعات تبدیل به لوسترهای نو و جذابی کرد تا افراد بتوانند بدون صرف هزینه زیاد و خرید لوستر جدید از داشتن یک لوستر زیبا لذت ببرند.

تعمیر لوستر

تعمیر لوسترهای قدیمی

لوستر یک کالای مصرفی و الکتریکی است که به مرور زمان قسمت های مختلف آن ممکن است دچار مشکل شوند. اما مثل هر کالای برقی و الکتریکی دیگری این مشکلات قابل حل و قابل تعمیر اند. به طور کل وسایل الکتریکی با مشکلاتی مواجه می شوند که در لوسترها بیشتر این ایرادات در زمینه های زیر است:

  • سوختن سیم کشی لوستر
  • سوختن ترانس در لوسترهای سقفی
  • سوختن لامپ های لوستر و نیاز به تعویض لامپ های سوزنی، لامپ ها smd و…

موارد بالا بخش فنی ای است که در برخی از لوسترهای کارکرده و قدیمی ممکن است دچار مشکل شود. هنگام بروز این مشکلات میتوان با هزینه اندکی لوستر را تعمیر کرد تا دوباره به بهترین شکل کار کند. این مشکلات قابل حل اند و رفع این ایرادات یکی از خدمات مهم شعرا نور به مشتریان است. 

لوستر قدیمی

بسیاری از لوسترها هستند که با گذشت زمان و قدیمی شدن همچنان ارزش بالایی دارند، به دلیل کیفیت اولیه و خاص بودنشان حالا که قدیمی شده اند تبدیل به لوسترهای آنتیک شده اند که در میان دوست داران اصالت و زیبایی طرفداران زیادی دارند. شعرا نور لوستر فروشی لاله زار است که به طور تخصصی بر روس لوسترهای قدیمی با اصالت و کیفیت بالا کار می کند و به خرید و فروش این لوسترها می پردازد.

  • لوستر قدیمی برنجی
  • لوستر قدیمی طلایی
  • لوستر قدیمی آنتیک
  • لوستر قدیمی رنگی
  • لوستر قدیمی کریستالی
  • و…
لوستر قدیمی برنجی
لوستر قدیمی رنگی
لوستر قدیمی طلایی
قیمت لوستر دست دوم

قیمت لوستر قدیمی و دست دوم

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در سالهای اخیر، خرید لوستر برای بخش زیادی از جامعه سخت و دشوار شده است. بخشی که توان خرید لوسترهای نو را ندارند باید بتوانند با قیمت های مناسب و پایین لوستر دست دوم با کیفیت مناسب برای خرید پیدا کنند. تلاش شعرا نور بر این است که به این قشر از مردم کمک کند لوسترهایی با قیمت کم خریداری کنند که ظاهر زیبا و کارایی مناسبی داشته باشند. 

برای اطلاع از قیمت لوستر برنجی دست دوم، قیمت لوستر کریستال قدیمی، قیمت لوستر برنزی قدیمی و تمام مدل های دیگر لوسترهای دست دوم با مرکز خرید لوستر شعرا نور در ارتباط باشید.

سایر محصولات شعرا نور » لوستر روستیک مدرن

آشنایی با خدمات شعرا نور

شعرا نور مرکز جامع لوستر و روشنایی است. در بخش های مختلف فعالیت می کند و تلاشش بر کمک به افراد در زیبا کردن خانه هایشان است. جدای از خرید و فروش و احیا لوسترهای کارکرده و دست دوم، لوسترهای خاص و با کیفیت ایرانی و خارجی را در ایران عرضه می کند. محصولات شعرا نور بسیار گسترده است اما اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم میتوان لوستر آویز، لوستر شاخه ای، لوستر دیواری و لوستر سقفی را نام برد.

برترین کیفیت

مشاوره تخصصی رایگان

قیمت مناسب

ارسال به تمام نقاط

سوالات متداول درباره لوستر

سوالات متداول FAQ

افرادی که لوستر برای فروش دارند میتوانند با سایت شعرا نور تماس گرفته و عکس محصول خود را ارسال کنند تا محصول قیمت گذاری شده و از آنها خریداری شود. همچنین افرادی که دنبال خرید لوستر دست دو هستند با تماس با شعرا نور میتوانند نیاز خود را اعلام کنند و لوستر مناسب خود را خریداری کنند.

گاهی پیش می آید که در لوسترها مشکلاتی از قبیل سوختن سیم کشی لوستر، سوختن ترانس های آن و سوختن لامپ های لوستر یا مشکلاتی از این دست پیش می آید. این ایرادات قابل تعمیر اند و میتوان آنها را مثل قبل استفاده کرد.

لوسترهای قدیمی با کیفیت و با ارزش در شعرا نور با توجه به نیازی که داشته باشند احیا می شوند. این احیا شامل مواردی مانند رنگ کاری، آبکاری و تعویض قطعات می شود. به طور کلی تلاش می شود تا لوستر پس از احیا مانند یک لوستر نو به نظر بیاید.

در سایت دیوار افراد بدون حضور هیچ متخصصی بین خودشان خرید و فروش می کنند و معمولا لوسترهای معمولی تر و ارزان تر خرید و فروش می شوند اما در شعرا نور لوسترهای با ارزش و با کیفیت قدیمی خریده می شوند و پس از احیا به فروش می رسند.

هدف از خرید و فروش لوسترهای دست دوم بیشتر کمک به افرادی است که توانایی مالی کمتری دارند پس مطمئنا باید لوسترهای دست دوم از لوسترهای نو قیمت به مراتب ارزان تری داشته باشند. برای اطلاع از قیمت لوسترهای دست دوم با شعرا نور در ارتباط باشید.

‫5/5 (2 امتیاز )
خانه
محصولات شعرانور
نمونه کارهای نصب شده
لوستر دست دوم
لوستر باکارا
لوستر کریستالی
لوستر کلاسیک
لوستر مدرن
لوستر سقفی
لوستر دیواری
لوستر شاخه ای
لوستر آویز
لوستر خطی
آباژور و کنارسالنی
لوستر پذیرایی
لوستر اتاق خواب
درباره ما
تماس با ما